Gå til innhold

hvor ofte skifte klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!

Når man ikke svetter og lukter vondt hvor ofte må man da bytte klær?

Da mener jeg ikke undertøy, men bukse, skjorte, skjørt og jakker, klær på utsiden av undertøyet.

Jeg vil anta at det er greit å bruke et skjørt i veldig mange dager før man trenger å sende det til vask så lenge det ikke er tilsmusset, da det  ikke er i samme kontakt med kroppen som en bukse, kanskje 1-2 uker eller mer

Bukse ca 5 dager. Skjorte 3 dager. Jakke (inne-jakke) 1 uke. Ytterklær mye sjeldnere.

(Jeg svetter mye og må bytte alt (untatt skjørt og ytterjakke) etter 1 eller 2 dager)

Anonymous poster hash: 465d4...5fb

Hei!

Da mener jeg ikke undertøy, men bukse, skjorte, skjørt og jakker, klær på utsiden av undertøyet.

Jo mer i kontakt med kroppen, jo oftere må det byttes. Særlig bluser og skjorter blir jo gjerne mindre pene etter et par gangers bruk. Jeg bruker bluser og t-skjorter inntil et par-tre dager (om jeg ikke har svettet særlig. Bukser, jakker og skjørt kan brukes veldig mange ganger, dem ser jeg an, og vasker ikke før det synlig trengs. Til jobb bruker jeg en god del klær som må renses, og det gjør jeg nesten pinlig sjelden :P. Når jeg henger dem pent opp straks jeg kommer fra jobb holder plaggene utrolig lenge.

AnonymBruker

Hei!

Jeg er kanskje i overkant, men vasker stort sett alt etter to dagers bruk. Da mener jeg bukser, genser og bh.Ellers bytte hver dag. 

Anonymous poster hash: 08e3f...9a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...