Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og i dag ble hele "forsvinningen" klistret opp på forsiden av VG! Jeg vet at det er agurktid, men dette virker nesten som et nøye regissert mediestunt.

At VG kjører forside på noe som ikke er en sak overhodet, er mildt sagt underlig!

Hun bør i det minste miste jobben som flyvertinne siden den krever at urverket mellom ørene fungerer sånn nogenlunde.

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

15

• frosken

6

• Bella Dotte

6

• laban

5

AnonymBruker

Hei,

jeg ble litt nysgjerrig for jeg kommer ikke inn på siden for å lese det i VG.

Slik jeg tolker overskriften vriker det som hun bagatelliserer det hele ? Kanskje fordi hun er redd for å miste jobben og at hele norges land skal vite at hun er/var psyk?

Isåfall kan jeg jo skjønne henne godt!

Anonymous poster hash: 3c015...d51

Det er ikke mye bagatellisering når man stiller på forsiden av VG, det er helt sikkert!

Jobben hennes innebærer fysisk og psykisk skikkethet, og det minste man bør kunne forvente er en ny evaluering av en sertifisert flylege.

Eller kanskje de var veldig smarte og så sitt snitt til å finansiere hele familieturen til Hellas, og muligens er tur til? Hva betaler VG for søpla, 50-100000?

Hei,

jeg ble litt nysgjerrig for jeg kommer ikke inn på siden for å lese det i VG.

Slik jeg tolker overskriften vriker det som hun bagatelliserer det hele ? Kanskje fordi hun er redd for å miste jobben og at hele norges land skal vite at hun er/var psyk?

Isåfall kan jeg jo skjønne henne godt!

Anonymous poster hash: 3c015...d51

Det hun burde gjort nå er å gå ut i Se og Hør og fortalt sin historie. Ikke for å tjene penger, men rett og slett få slutt på spekulasjonene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...