GoodTimes Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Ikke hatt kontakt med mailen min siden tidlig i ettermiddag. Fanken! Er det noe med min datamaskin, eller merker andre dette? Bor i Oslo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Har du prøvd å slå av og på datamaskinen? Ringer du telenor, får du vite om det er der problemet ligger. Anonymous poster hash: 2e51c...62a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 At du kommer ut på internett, og ikke mail er rart. Går du inn på dol gjennom mobil? Hvis du kommer inn på internett men ikke mail på datamaskina er det vel mailen som har problemer Anonymous poster hash: 2e51c...62a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Kan du evt komme inn på mail gjennom mobiltlf? Anonymous poster hash: 2e51c...62a 0 Siter
heisynscorpion Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Ikke hatt kontakt med mailen min siden tidlig i ettermiddag. Fanken! Er det noe med min datamaskin, eller merker andre dette? Bor i Oslo. Jeg tok farvel med telenor etter 30 år Da var jeg så dritlei av å ikke ha telefon eller internett på TO måneder Har byttet, og er nå kjempefornøyd. Har heller ikke fasttelefon lenger Prøv andre enn telenor, søk på internett (om du får et lite glimt igjen). 0 Siter
Colette Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har ikke hatt problemer med Telenor i dag - verken på mail eller vanlig internett. Og det har jeg så og si aldri hatt etter å ha byttet ut mitt defekte modem. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Skrevet 15. juni 2013 Takk for alle svar. Jeg prøvde først det enkleste - slå av og slå på igjen (takk for det tipset!) og det hjalp. Takk til dere andre også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 Skrevet 15. juni 2013 Takk for alle svar. Jeg prøvde først det enkleste - slå av og slå på igjen (takk for det tipset!) og det hjalp. Takk til dere andre også. Så fint! Takk for hyggelig tilbakemelding! Anonymous poster hash: 2e51c...62a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.