Gå til innhold

Nei, nei! Telenor har ramlet ut. Igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hatt kontakt med mailen min siden tidlig i ettermiddag. Fanken! Er det noe med min datamaskin, eller merker andre dette? Bor i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å slå av og på datamaskinen?

Ringer du telenor, får du vite om det er der problemet ligger.

Anonymous poster hash: 2e51c...62a
AnonymBruker
Skrevet

At du kommer ut på internett, og ikke mail er rart. Går du inn på dol gjennom mobil?

Hvis du kommer inn på internett men ikke mail på datamaskina er det vel mailen som har problemer

AnonymBruker
Skrevet

Kan du evt komme inn på mail gjennom mobiltlf?

heisynscorpion
Skrevet

Ikke hatt kontakt med mailen min siden tidlig i ettermiddag. Fanken! Er det noe med min datamaskin, eller merker andre dette? Bor i Oslo.

Jeg tok farvel med telenor etter 30 år :angry: Da var jeg så dritlei av å ikke ha telefon eller internett på TO måneder <_< Har byttet, og er nå kjempefornøyd. Har heller ikke fasttelefon lenger :) Prøv andre enn telenor, søk på internett (om du får et lite glimt igjen).

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer med Telenor i dag - verken på mail eller vanlig internett.  Og det har jeg så og si aldri hatt etter å ha byttet ut mitt defekte modem.

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg prøvde først det enkleste - slå av og slå på igjen (takk for det tipset!) og det hjalp. Takk til dere andre også.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Jeg prøvde først det enkleste - slå av og slå på igjen (takk for det tipset!) og det hjalp. Takk til dere andre også.

Så fint! :)

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...