Gå til innhold

Trampoline-JumpKing eller hoppeeksperten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en fra Europris, dette er den 7. sommeren vi har den, den er ikke veldig mye i bruk altså, men intenst av to unger når den først er i bruk, men den funker helt fint fremdeles. Har skiftet ut den blå ringen + sikkerhetsnettet da.

Madelenemie

Er det noen som har erfaringer med trampoliner fra disse produsentene? Den bør passer for barn i alderen 4-15 år.

Hei!

JumpKing er best.

Både på fjærer, duk, polstringer og netting.

Det man trenger skifte ut, bestiller man bare, lett å demontere om vinteren, samt at JumpKing kommer og demonterer og pakker bort trampolinen hver høst hvis ønskelig.

Den er også best på sikkerhet da man ikke kan bli hengende fast og kvalt.

samt at JumpKing kommer og demonterer og pakker bort trampolinen hver høst hvis ønskelig.

Det koster 700,- (!) i Oslo / Bærum, ellers i landet etter avtale. Tør ikke tenke på hva det koster. Vi bruker kanskje en liten halvtime på demontere den selv, hadde aldri falt meg inn å betale i dyre dommer for det.

Madelenemie

Det koster 700,- (!) i Oslo / Bærum, ellers i landet etter avtale. Tør ikke tenke på hva det koster. Vi bruker kanskje en liten halvtime på demontere den selv, hadde aldri falt meg inn å betale i dyre dommer for det.

Hei!

De setter den også opp om våren.

Ja prisene ellers i landet er sikkert høyere, men i Olso/Bærum er det rimelig.

Annonse

annlovindaen

Hei!

JumpKing er best.

Helt enig i at JumpKing er en svært god trampoline med god kvalitet. 

selv har vi en slik billig en fra Europris, og kommer til å ha den så lenge den varer. Gutten bruker den ikke så veldig mye mer nå, så den får holde resten av tida også. 

men den fra europris har mye dårligere sprett blant annet. og generelt en mye dårligere kvalitet

Våre naboer har fra jumpking, derfor har jeg prøvd begge, og også sett at kvaliteten er mye bedre på den

Hei!

De setter den også opp om våren.

Ja prisene ellers i landet er sikkert høyere, men i Olso/Bærum er det rimelig.

Jeg synes ikke det er rimelig. :) Vi gjør det heller selv. Vi tar ned bare den blå ringen + matta, resten lar vi stå ute hele året og det funker fint. Selve trampolina er nå så grodd fast i gresset at den ikke fyker avgårde med vinden i alle fall.  :lol:

annlovindaen

Jeg synes ikke det er rimelig. :) Vi gjør det heller selv. Vi tar ned bare den blå ringen + matta, resten lar vi stå ute hele året og det funker fint. Selve trampolina er nå så grodd fast i gresset at den ikke fyker avgårde med vinden i alle fall.  :lol:

Synes uansett det er unødvendig å betale for noe som ikke tar mer enn toppen 1 time jeg da. Og vi tar ned og inn hele trampolina til høsten. Det er da ikke så store jobben akkurat. 

Har i grunn aldri hørt om noen som betaler for å settte opp/plukke ned trampolina. 

Vi kjøpte vår Jumpking-trampoline sommeren for 13 år siden, og den er like god som før:)  Har brukt den hele sommerhalvåret, og to ganger har den blitt tatt av høststormer, men overlevd også dette ;)

Ungene mine er ikke i tvil om at det er bedre sprett i en Jumpking enn i en rimelig variant.... Vennene har hatt opptil flere trampoliner oppigjennom årene, mens vår er like bra etter tretten år...

(Vi tar forøvrig av duken til hver vinter.. da holder den nok lengre)

Hei!

JumpKing er best.

Både på fjærer, duk, polstringer og netting.

Det man trenger skifte ut, bestiller man bare, lett å demontere om vinteren, samt at JumpKing kommer og demonterer og pakker bort trampolinen hver høst hvis ønskelig.

Den er også best på sikkerhet da man ikke kan bli hengende fast og kvalt.

Jøss, jammen ikke verst at de tropper opp for å sette opp og demontere :) Ser mange reagerer på at dere får hjelp til dette da det tar bare en halvtime å sette opp/demontere...... Jeg hadde heller aldri betalt for å få noen til å gjøre dette, da jeg synes det virker en smule råflott (og så får jeg så god trim av å gjøre det selv :P)  - men altså.... en jumpking med sikkerhetsnett tar det langt mer enn en halvtime å sette opp/demontere..... jeg brukte to timer på å fikse dette da jeg satte den opp for noen uker siden....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...