Gå til innhold

Har blitt så lettrørt - normalt?

Anbefalte innlegg

Anonym denne gang

Kanskje litt rart spørsmål og ikke noen big deal - men - jeg har blitt så veldig lettrørt i det siste. Lurer på om det er normalt faktisk. Kan det være overgangsalder? Eller kanskje har jeg bare blitt flinkere til å uttrykke følelser?

Det skal ikke mer enn en fin sang til så gråter jeg. Spesielt hvis jeg knytter sangen til noe. Så Les Miserables og gråt 3/4 deler av filmen pga den fine musikken. Hørte nettopp noen sanger som jeg likte veldig godt i ungdommen og hulkegråt.

Jeg har det egentlig godt så kanskje det er lykke? Men har også hatt en veldig veldig travel stressende periode og har vært ganske utslitt de siste årene. Har på en måte hatt nok med å holde hodet over vannet. I perioder vet jeg at jeg nesten har følt at ansiktet mitt var stivt å bevege for jeg var så sliten. Det er på vei over nå. Er dette kanskje et tegn på at jeg blir friskere?

Føler på en måte at jeg gråter fordi jeg er så takknemlig over de flotte barna, mannen min osv. At jeg er bedre i form. Har rett og slett fått så mange følelser at jeg lurer på om det er normalt...

Kvinne 42 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392881-har-blitt-s%C3%A5-lettr%C3%B8rt-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...