Gå til innhold

Alkoholrelaterte små anfall?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Går det an å få andre anfall enn toniske kloniske anfall om man pøser på med alkohol? Jeg slutta å drikke klokka 21.30 etter å ha pøst på med mye alkohol, og var hjemme ca 22,40. Nattevakten kom inn til meg klokka 2 og da hadde jeg visstnok vært våken og satt i senga. Hun hadde funnet et glass med vann til meg, men jeg husker ikke dette at hun var inne hos meg i det heletatt. Grunnen til at jeg vet dette, er at jeg ringte på henne klokka 05,30 og spurte hva som hadde skjedd, siden det var et glass vann på nattbordet. Da klokka var 02.00 så var det jo 4 og en halv time siden jeg sluttet å drikke. Burde jeg ikke ha hukommelse etter nesten 5 timer uten alkohol? I tillegg hadde jeg spydd uten å huske det på vei hjem ut bildøren. Kan jeg ha hatt et abcence eller fokalt anfall? Jeg har hatt abcence og feberkramper da jeg var barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392887-alkoholrelaterte-sm%C3%A5-anfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisynscorpion

Går det an å få andre anfall enn toniske kloniske anfall om man pøser på med alkohol? Jeg slutta å drikke klokka 21.30 etter å ha pøst på med mye alkohol, og var hjemme ca 22,40. Nattevakten kom inn til meg klokka 2 og da hadde jeg visstnok vært våken og satt i senga. Hun hadde funnet et glass med vann til meg, men jeg husker ikke dette at hun var inne hos meg i det heletatt. Grunnen til at jeg vet dette, er at jeg ringte på henne klokka 05,30 og spurte hva som hadde skjedd, siden det var et glass vann på nattbordet. Da klokka var 02.00 så var det jo 4 og en halv time siden jeg sluttet å drikke. Burde jeg ikke ha hukommelse etter nesten 5 timer uten alkohol? I tillegg hadde jeg spydd uten å huske det på vei hjem ut bildøren. Kan jeg ha hatt et abcence eller fokalt anfall? Jeg har hatt abcence og feberkramper da jeg var barn.

Du har hatt blackout pga av mengden av alkohol. Ikke bra, det kan være dødelig om du kveles av egen oppkast, men de fleste tilfellene går det bra. Du var heldig. Tror ikke det har noe med abcence og feberkramper da du var barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...