Blomsterfluen Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Etter en fest, så sovnet jeg i senga mi kjempefull. Da jeg våknet neste morgen kjente jeg at jeg var litt øm i kinnet inni munnen, og litt på venstre side av tungen. Jeg såg i speilet og da var det to hvite felt der. Kan jeg ha bitt meg i søvne i fylla? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Du skal se du tyllet i deg hele tequilaflaska med larven og det hele, og at det var den som beit deg i kinnet. Vi får håpe den ikke gravde seg inn og la små shotglass-egg i kinnet ditt! Anonymous poster hash: 0c8f7...92e 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Skrevet 17. juni 2013 Jeg drakk bare ei og ei halv flaske vin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Etter en fest, så sovnet jeg i senga mi kjempefull. Da jeg våknet neste morgen kjente jeg at jeg var litt øm i kinnet inni munnen, og litt på venstre side av tungen. Jeg såg i speilet og da var det to hvite felt der. Kan jeg ha bitt meg i søvne i fylla? Det er mulig å bite seg i kinnet i søvne. En annen mulighet er at du kan ha bitt deg i kinnet mens du var våken, men at du ikke husker det fordi du var så full. Anonymous poster hash: 024f7...7f7 0 Siter
Togli Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Ja, det høres jo ikke usannsynlig ut.... Moralen er - ikke drikk deg dritings 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Kan bare huske å ha bitt meg selv i kinnet mens jeg har vært bedøvd etter å ha vært hos tannlegen. Au au når bedøvelsen går ut. Så en som er skikkelig bedøvd pga alkohol kan sikkert gjøre det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.