AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Datteren min på 3 år skal ha ct scanning som del av øre-diagnostikk pga vedvarende ørekatarr/øreproblematikk. Har lest litt om CT og ser at det helst brukes så lite som mulig på små barn, og da blir jo jeg små-bekymret. Man skal jo stole på leger, men da vi er i utlandet for tiden, og jeg ikke får kommunisert ordentlig med legene, så blir jeg så usikker på hele greia. Bare lurer på om dere vet noe om at det er vanlig praksis å få utført ct på så små barn på bakgrunn av dette? Anonymous poster hash: 9c9bb...3d8 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 Kanskje du kan ringe til et norsk røntgenselskap? Eller helsestasjon eller lege? 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 Man skal bruke det så lite som mulig ja, men man kan heller ikke inngå helt å bruke i det i diagnostisering... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.