Gå til innhold

Pølser av krokodille, bison, struts og villsvin vil stå på menyen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg har smakt grillet krokodillekjøtt (grillspyd) - det var kjempegodt :-) Har også smakt vinllsvin flere ganger, men husker ikke helt hvordan det var tilberedt. Veldig godt det og.

 

Det frister imidlertid ikke å kjøpe pølser på Narvesen laget av slikt kjøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har smakt grillet krokodillekjøtt (grillspyd) - det var kjempegodt :-) Har også smakt vinllsvin flere ganger, men husker ikke helt hvordan det var tilberedt. Veldig godt det og.

 

Det frister imidlertid ikke å kjøpe pølser på Narvesen laget av slikt kjøtt...

Takk for svar!

Det er interessant å vite at krokodille er godt. Jeg får smake det om jeg får sjansen! :)

Takk for råd angående pølser.

Generelt frister det mindre med pølser enn før, for meg, pga MUK-innhold i mange pølser og at det ofte er mye fett i dem også.

Villsvin-flintstek har jeg faktisk smakt for mange år siden, og det smakte mye bedre enn vanlig svine-flintstek. Vet noen hvor det er å få kjøpt?

:)

Anonymous poster hash: debb8...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Mye mer smak i villsvinkjøtt enn i vanlig svin ja. Vil tro at butikker som Ultra og Meny kunne ha det av og til.

 

Jeg er ikke glad i pølser - kun på skitur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye mer smak i villsvinkjøtt enn i vanlig svin ja. Vil tro at butikker som Ultra og Meny kunne ha det av og til.

 

Jeg er ikke glad i pølser - kun på skitur :-)

Takk for tips! :)

Jeg har ikke kjøpt pølser etter at jeg leste om at de pølsene som jeg trodde at inneholdt mye godt og sunt kylling eller kalkunkjøtt besto av en stor andel MUK. Det er synd at produktene ikke alltid er merket med innhold av MUK. Jeg synes at kylling og kalkunpølser er godt, men jeg ønsker å vite hva jeg spiser og at innholdet er ønsket.

Pølser smaker ekstra godt på tur, ja. Alt smaker bedre på tur. Jeg leste om det i en artikkel, at grunnen til at alt smaker bedre på tur, er fordi vi vanligvis har rørt mer på oss enn til vanlig og kroppen er mer sulten enn til vanlig.

Anonymous poster hash: debb8...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...