AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har vært sylta forkjølet en uke nå, men følt meg ekstra elendig, og i går og i dag hadde jeg en ekkel følelse, følte meg liksom uttørket i øynene og bak i panna (bihulene) og rar/forgiftet i kroppen.... tørr i munnen, kjempetrøtt.... Har tatt Zycomb morgen og kveld siden lørdag, så i dag tok jeg ikke, for jeg husker jeg fikk akkurat samme symptomene sist jeg tok Zycomb. et annet symptom jeg hadde både nå og sist var at jeg blødde i nesen 3. dagen jeg tok Zycomb. Jeg ser at de anbefaler maks 7 dager, men jeg mener det holder med maks 3-4 med denne, nå har snørret blitt seigt og vanskelig å få opp, da vil jeg heller ta saltvannsdråper, mye tryggere. Startet med Zycomb i starten pga jeg var plaget med både tett og konstant rennende nese... Andre som har opplevd lignende symptomer? Anonymous poster hash: 7a98d...e7b 0 Siter
org Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Ja, Zycomb kan jeg rett og slett ikke bruke. Det tørker ut slimhinnene mine også. Jeg kan bruke vanlig nesespray for voksne, og når jeg har gått på det i tillatt antall dager, går jeg over til nesespray for barn. Blir nemlig veldig fort avhengig av nesespray, og under avvenning, bruker jeg altså barnespray. :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Ja, Zycomb kan jeg rett og slett ikke bruke. Det tørker ut slimhinnene mine også. Jeg kan bruke vanlig nesespray for voksne, og når jeg har gått på det i tillatt antall dager, går jeg over til nesespray for barn. Blir nemlig veldig fort avhengig av nesespray, og under avvenning, bruker jeg altså barnespray. :-) Takk. Jeg syns å huske å ha lest for en stund siden at man ikke anbefalte denne pga den var så sterk... Da er det bedre å bruke vanlig slimavsvellende en liten periode og så saltvannsdråper. Jeg brukte en sort en gang med mentol, den var veldig god, følte meg så lettnet i nesen. Og da fikk jeg ikke det ubehaget med å føle meg så uttørret. Anonymous poster hash: 7a98d...e7b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.