Gå til innhold

sliten kvalm og forvirret

Anbefalte innlegg

Jeg tror nesten alle er litt spent når de inviterer mange venner hjem til seg, så det handler mye om hvilke tanker du tillater deg selv å ha i forbindelse med dette. Du kan velge å fokusere på det du gruer deg til, eller du kan velge å fokusere på at dette skal bli en spennende erfaring å ta med seg - og at det blir kjekt å treffe de som kommer :)

Jeg tror du stiller store krav til deg selv som vertinne? Personlig liker jeg best å komme hjem til folk som ikke stiller for store krav til at alt skal være "perfekt". Jeg kommer fordi jeg har lyst å prate, le og ha det hyggelig - ikke for å sjekke om vertskapet har overgått alle mine fantasier ;)

Håper du vil kose deg med besøket :)

Fortsetter under...

Uups, så ikke at festen var overstått :) Godt det gikk fint!

Bet meg merke i lenger oppe her at du mente du hadde gjort det enkelt denne gangen siden du var alene om forberedelsene. I min verden var ikke dette noe jeg vil kalle en "enkel" servering, så jeg er sikker på du gjorde dette mer enn nok godt nok ;)

Bet meg merke i lenger oppe her at du mente du hadde gjort det enkelt denne gangen siden du var alene om forberedelsene. I min verden var ikke dette noe jeg vil kalle en "enkel" servering, så jeg er sikker på du gjorde dette mer enn nok godt nok ;)

Her er jeg nok enig med Madelenemie jeg også, reker med tilbehør er godt (er kjempeglad i reker) men enkelt. Kan nesten ikke komme på noe (muligens innerøysodd?) som er enklere å servere faktisk.. ;)

Her er jeg nok enig med Madelenemie jeg også, reker med tilbehør er godt (er kjempeglad i reker) men enkelt. Kan nesten ikke komme på noe (muligens innerøysodd?) som er enklere å servere faktisk.. ;)

Joda, ser den - men sikter til alt tilbehøret, skåler med kokt vann til hendene osv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...