AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 på den ene siden av tunga, på undersiden ca 1 cm fra kanten av tunga, oppdaget jeg i dag en 2-3 mm stor (i diameter) kritthvit klump. Hva er dette? Kan det være en infeksjon? Er det ikke annen farge ved infeksjon? Jeg oppdaget den da jeg pusset tenner, og det kjentes først ut som om jeg hadde et rundt "rusk" i munnen men jeg oppdaget at dette "satt fast" på tunga. Anonymous poster hash: 7d16d...983 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Jeg var trøtt i natt. Nå ser jeg, når jeg strekker ut tunga på en annen måte, at klumpen er på oversiden av tunga, helt i kanten, men det er i et område med smaksløker på. Kan denne hvite klumpen være en hoven smaksløk, betent smaksløk, brent smaksløk, eller hva tror du? vorte?? Takker for svar! Anonymous poster hash: 7d16d...983 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Jeg fant muligens svaret her: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/26418-blemmer-bak-p%C3%A5-tunga/ "De såkalte blemmene/vortene bak på tunga kan meget vel være vanlige litt irriterte "tungepapiller"- en type kjertler." Takker allikevel for andre forslag til hva det kan være Anonymous poster hash: 7d16d...983 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.