Gå til innhold

Ormekur til katt kan føre til spying?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kattene mine fikk ormekur (væske i nakken) idag, og bare en halvtimes tid etterpå spydde den ene katten..... Er dette normalt? Tenker at det kanskje er fordi ormene må ut den ene eller den andre veien? *urk*

Kan brekning være en virkning eller bivirkning av kuren? Har du lest om kurens virkning og bivirkning?

Anonymous poster hash: 380c9...f13

Kan brekning være en virkning eller bivirkning av kuren? Har du lest om kurens virkning og bivirkning?

Hos veterinæren fikk jeg kun pakningen uten vedlagt informasjon om produktet.... Ser ut som katten er fin igjen nå, heldigvis!

Fint at katten er fin igjen :)

Men nå er det den andre katten som har spydd :P Ser ut som det har gitt seg... Leste litt på nett og den typen behandling kattene mine fikk kan visst føre til kvalme.... så sikkert ganske normalt...

AnonymBruker

Men nå er det den andre katten som har spydd :P Ser ut som det har gitt seg... Leste litt på nett og den typen behandling kattene mine fikk kan visst føre til kvalme.... så sikkert ganske normalt...

Fint at du fant ut av at behandlingen kan føre til kvalme, og at det ser ut til å ha gitt seg nå.

Håper at dere får en fin kveld :)

Fint at du tar så godt vare på kattene dine :)

Annonse

Fint at du fant ut av at behandlingen kan føre til kvalme, og at det ser ut til å ha gitt seg nå.

Håper at dere får en fin kveld :)

Fint at du tar så godt vare på kattene dine :)

Takk for det :) Må jo ta vare på dyra når man først skaffer seg dem ;)

Kattene mine fikk ormekur (væske i nakken) idag, og bare en halvtimes tid etterpå spydde den ene katten..... Er dette normalt? Tenker at det kanskje er fordi ormene må ut den ene eller den andre veien? *urk*

Ser at begge kattene spydde, så det var sikkert ormekuren. Men pusen her i huset pleier ikke å spy av ormekur, han får også dråper på huden.

Ser at begge kattene spydde, så det var sikkert ormekuren. Men pusen her i huset pleier ikke å spy av ormekur, han får også dråper på huden.

Kattene mine er søstre... Arvelig svakhet kanskje? :P Tenkte det kunne være at de kanskje har endel orm og dermed blir ekstra kvalme? :/    Vi bor på landet og kattene fanger mus og fugler året rundt.... det er en stund siden de fikk kur... jeg så en laaaaaang hvit "sak" i spyet til den ene katten isted... Æsj, orker nesten ikke å skrive det :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...