Gå til innhold

Søke etter forfatter som har skiftet nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det mulig?  Er det noen som har fått det til? Jeg får det ikke til.  Jeg har spurt en gang tidligere også.

Om noen bytter nick etter omleggingen, vil innlegg skrevet med det gamle nicket få det nye nicknavnet, og dermed finnes ikke innlegg som er skrevet etter omleggingen med det gamle nicket, om jeg har forstått det rett. De innleggene som er skrevet før omleggingen  med det gamle nicket, skal finnes på det forfatternicket.

Anonymous poster hash: 59349...b6f

AnonymBruker

Er det mulig?  Er det noen som har fått det til? Jeg får det ikke til.  Jeg har spurt en gang tidligere også.

Er det dette søkeskjemaet du har brukt?

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&search_in=forums

Om noen bytter nick etter omleggingen, vil innlegg skrevet med det gamle nicket få det nye nicknavnet, og dermed finnes ikke innlegg som er skrevet etter omleggingen med det gamle nicket, om jeg har forstått det rett. De innleggene som er skrevet før omleggingen  med det gamle nicket, skal finnes på det forfatternicket.

Nicket er skiftet før omleggingen, så det burde være søkbart  på Gjest_Nicknavn_*

Annonse

Det ser ut til at også innlegg som er skrevet før omleggingen får det nye nicknavnet. Jeg forsøkte et søk nettopp

De som skiftet nick før omleggingen behold det gamle nicket med Gjest_nicknavn_*.  De som har skiftet nick etter omleggingen får alle innleggene med det gamle nicket skiftet.  Også de som er skrevet før omleggingen.

Jeg har sett at andre har lest på innlegg med dette nicket.

Endret av toyan
AnonymBruker

De som skiftet nick før omleggingen behold det gamle nicket med Gjest_nicknavn_*.  De som har skiftet nick etter omleggingen får alle innleggene med det gamle nicket skiftet.  Også de som er skrevet før omleggingen.

Jeg har sett at andre har lest på innlegg med dette nicket.

Har de lest på innlegg med et gammelt nick som er byttet ut? I såfall hvordan kan det gå an?

Kan det være at nicket er frigjort slik at evt en ny bruker har registrert seg med den andre brukerens gamle nick?

Kan du evt sende personlig melding til Webmaster om dette?

Har de lest på innlegg med et gammelt nick som er byttet ut? I såfall hvordan kan det gå an?

Kan det være at nicket er frigjort slik at evt en ny bruker har registrert seg med den andre brukerens gamle nick?

Kan du evt sende personlig melding til Webmaster om dette?

Det er egne gamle innlegg jeg prøver å søke opp. Jeg har sett når andre har vært innpå innlegg og de står med det nicknavnet jeg prøver å søke på.  

Kanskje webmaster ser dette innlegget i morgen og kan svare meg.

AnonymBruker

Det er egne gamle innlegg jeg prøver å søke opp. Jeg har sett når andre har vært innpå innlegg og de står med det nicknavnet jeg prøver å søke på.  

Kanskje webmaster ser dette innlegget i morgen og kan svare meg.

Har du sett at en annen bruker har brukt ditt gamle nicknavn?

Det er lurt om du skriver en egen tråd på Webmasterforum, og linker til denne tråden

Har du sett at en annen bruker har brukt ditt gamle nicknavn?

Det er lurt om du skriver en egen tråd på Webmasterforum, og linker til denne tråden

Nei.  De har lest innlegg som jeg har skrevet med det gamle nicket.

AnonymBruker

Nei.  De har lest innlegg som jeg har skrevet med det gamle nicket.

Takk for forklaring. Jeg er ukonsentrert og misforsto.

Håper at du finner en løsning slik at du får søkt opp innleggene selv.

Har du prøvd å søke uten å skrive gjest foran?

Takk for forklaring. Jeg er ukonsentrert og misforsto.

Håper at du finner en løsning slik at du får søkt opp innleggene selv.

Har du prøvd å søke uten å skrive gjest foran?

Det er kanskje jeg som ikke er så flink til å forklare meg.  

Jeg har prøvd å søke med bare nicknavnet også.  Prøvd alle varianter. 

Annonse

AnonymBruker

Det er kanskje jeg som ikke er så flink til å forklare meg.  

Jeg har prøvd å søke med bare nicknavnet også.  Prøvd alle varianter. 

Det er rart at det ikke gikk an å få resultat på søkene, når du har prøvd alle varianter.

Webmaster løser nok saken :)

Det er rart at det ikke gikk an å få resultat på søkene, når du har prøvd alle varianter.

Webmaster løser nok saken :)

Det ser ikke ut som webmaster svarer.  Dumt at det ikke går for det var noe jeg ville se på, men greit at da kan vel heller ingen andre søke på det.

Mange av oss byttet jo nick nettopp for å ikke være søkbare så langt bak i tid, så jeg synes ikke noe om at det legges ut et kurs i søketeknikk på nettopp dette.

Anonymous poster hash: 43eb5...6fe

Jeg har hatt mye nytte av gamle innlegg, men det er sant som du sier.  Jeg tror ikke det er mulig å søke opp, og da kan heller ingen andre gjøre det.  Kanskje det er like greit at det er slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...