100%ull Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 . Jeg er litt nysjerrig på quinoa... Noen erfaringer med denne matsorten? Hvor får jeg kjøpt den? Er det en dyr matsort? Hvordan skal den tilberedes? osv...osv... 0 Siter
Kalevaala Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Jeg koker meg av og til en ladning quinoa på søndag, og bruker den i salaten jeg lager for jobblunsj og til frokost utover i uka. I salaten har jeg quinoa som basis, og hiver opp litt tomater, ost, egg, salatblader, skinke sukkererter etc. Alt etter hva jeg har i kjøleskapet. Til frokost har jeg bare litt naturell yoghurt over. for noen uker siden hadde jeg litt rester av rabarbragrøt i kjøleskapet og tilsatte det også, det ble nesten som dessert til frokost :-) Kokes med 1 del quinoa, 2 deler vann i ca. 10 - 12 minutter. Prisen husker jeg ikke. En pakke er ganske drøy for de eser ut endel. 0 Siter
100%ull Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Skrevet 28. juni 2013 . Takker for at du delte erfaring med bruken av quinoa... :-) Denne skal jeg jaggu prøve en gang... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.