AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Her der det rene høststemningen. Jeg liker ikke dette. Det kommer vel mer fint vær med varme igjen, håper jeg Anonymous poster hash: 40f86...3a4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Tror vi må belage oss på annet vær enn vi husker fra barndommen fremover. Mennesket har trodd vi har kunnet fått i pose og sekk. Solskinn _og_ biltur. Personlig ville jeg valgt biltur, men det er bare fordi jeg bor på en fjellknaus og er lat attpåtil. Anonymous poster hash: ddda7...623 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Tror vi må belage oss på annet vær enn vi husker fra barndommen fremover. Mennesket har trodd vi har kunnet fått i pose og sekk. Solskinn _og_ biltur. Personlig ville jeg valgt biltur, men det er bare fordi jeg bor på en fjellknaus og er lat attpåtil. Anonymous poster hash: ddda7...623 Tror du? Det kan jo hende at vi får mye bra sommervær fremover, da Det er jo greit å ha anledning til biltur når det er store avstander. Går det vei helt til toppen av fjellknausen? Anonymous poster hash: 40f86...3a4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.