AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Vi skal til tyskland på ferie i 2 uker, vi skal bo ganske lagt nord, og på vestkysten. Vi har aldri vært der før, og er lite kjent der. Vi skal bo på et sted som heter Dagebüll, ikke veldig langt fra Flensburg. Vet dere om noen artige aktiviteter som passer en gutt på 12 år? Og prisnivået i tyskland??? Anonymous poster hash: 703ce...719 0 Siter
Høstløv Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Kielkanalen er vel verdt å se litt nærmere på. I Rendsburg er det en sveveferge, det er artig for en gutt på 12. Rendsburger Schwebefahre Google litt og da vil du finner mer informasjon. Dessuten kan du kjøpe en reisehåndbok over Nordtyskland, der vil du finne det meste. God tur! 0 Siter
annlovindaen Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Kielkanalen er vel verdt å se litt nærmere på. I Rendsburg er det en sveveferge, det er artig for en gutt på 12. Rendsburger Schwebefahre Google litt og da vil du finner mer informasjon. Dessuten kan du kjøpe en reisehåndbok over Nordtyskland, der vil du finne det meste. God tur! Takk for svar - slik reisehåndbok det får man kanskje kjøpt i bokhandel her hjemme?? 0 Siter
annlovindaen Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Kielkanalen er vel verdt å se litt nærmere på. I Rendsburg er det en sveveferge, det er artig for en gutt på 12. Rendsburger Schwebefahre Google litt og da vil du finner mer informasjon. Dessuten kan du kjøpe en reisehåndbok over Nordtyskland, der vil du finne det meste. God tur! Vi får vel kanskje også noe brosjyrer og informasjon når vi henter nøkkel til huset vi har leid, kom jeg også til å tenke på 0 Siter
Høstløv Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Takk for svar - slik reisehåndbok det får man kanskje kjøpt i bokhandel her hjemme?? Ja, vi kjøpte vår i bokhandelen, den er i lommeformat. Den gir ikke noen utfyllende forklaringer, det er mest i stikkordformat. Eks. denne: Turen Går Til: Hamburg & Nordtyskland Politikens Forlag ForfatterJytte F Christensen Kan kjøpes hos nomaden.no 0 Siter
påskelilje Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 En av ungene var nettopp i nord-Tyskland, og da var de i Hansa-park en av dagene: http://www.hansapark.de/de/ Det var visst kjempegøy :-) Er ikke kjent i det hele tatt i det området. Vi var i nærheten av Flensburg en gang for lenge siden , og overnattet i en liten landsby vi fant. Tror den het Drei Eichen, men jeg fant det ikke når jeg søkte på det nå.... God tur! 0 Siter
laban Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Jeg støtter forslaget om tur til Hansapark. Den er ganske hyggelig for de som ikke skal kjøre så mye også - ikke så støyende som mange andre fornøyelsesparker. 0 Siter
annlovindaen Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 En av ungene var nettopp i nord-Tyskland, og da var de i Hansa-park en av dagene: http://www.hansapark.de/de/ Jeg støtter forslaget om tur til Hansapark. Takk - så ut til å være et sted vi kunne tilbringe en dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.