Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 35 år og hører fremdeles på p3. Egentlig burde jeg vel vokse opp å gjøre meg ferdig med denne ungdomstida.

Er det barnslig å høre på p3 når man er så gammel som meg? Det er i hovedsak musikken jeg hører på da.

Anonymous poster hash: c10f6...9f8
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393118-barnslig-%C3%A5-h%C3%B8re-p%C3%A5-p3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 35 år og hører fremdeles på p3. Egentlig burde jeg vel vokse opp å gjøre meg ferdig med denne ungdomstida.

Er det barnslig å høre på p3 når man er så gammel som meg? Det er i hovedsak musikken jeg hører på da.

Jeg er drøye ti år eldre enn deg, og har heller ikke vokst fra P3! :) Særlig i helgene, f.eks. når jeg lager mat eller trenger bakgrunnsmusikk til rydding, eller også i bilen.

Men skal jeg lytte til radio blir det heller P1 eller P2.

Madelenemie

Hei!

Jeg er eldre enn deg og hører på voice :-) for der mest R& B.

Jeg liker mye forskjellig musikk og vokser ikke av det meg det :-).

Har alltid likt klassisk, men jeg spiller mye forskjellig,

Fordelen når jeg kjører på tur med barna så har vi nokså lit smak :-)

En musikkart jeg IKKE liker er danseband, men ellers liker jeg det meste.

Ja du er nok litt barnslig ;-)  og jeg er det enda mer, for jeg er over 40 og hører på P3-morgen på vei til jobben hver dag.

P3 har en del fin musikk og enkelte programledere er artige å høre på.

P2 har mange interessante temaprogrammer og nyhetsstoff med dybde.

P1 er hyggelig.

NRK Super er flott for barna.

Jeg elsker NRK litt  :rolleyes:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...