AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er 35 år og hører fremdeles på p3. Egentlig burde jeg vel vokse opp å gjøre meg ferdig med denne ungdomstida. Er det barnslig å høre på p3 når man er så gammel som meg? Det er i hovedsak musikken jeg hører på da. Anonymous poster hash: c10f6...9f8 0 Siter
påskelilje Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Ha - da har jeg vært gammel hele livet. Har alltid likt best å høre på P1 ;-) Flere småerter meg for det - men jeg er en stolt p1 lytter (selv om jeg bare hører på radio i bilen)! 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er 35 år og hører fremdeles på p3. Egentlig burde jeg vel vokse opp å gjøre meg ferdig med denne ungdomstida. Er det barnslig å høre på p3 når man er så gammel som meg? Det er i hovedsak musikken jeg hører på da. Anonymous poster hash: c10f6...9f8 Jeg er drøye ti år eldre enn deg, og har heller ikke vokst fra P3! Særlig i helgene, f.eks. når jeg lager mat eller trenger bakgrunnsmusikk til rydding, eller også i bilen. Men skal jeg lytte til radio blir det heller P1 eller P2. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Hei! Jeg er eldre enn deg og hører på voice :-) for der mest R& B. Jeg liker mye forskjellig musikk og vokser ikke av det meg det :-). Har alltid likt klassisk, men jeg spiller mye forskjellig, Fordelen når jeg kjører på tur med barna så har vi nokså lit smak :-) En musikkart jeg IKKE liker er danseband, men ellers liker jeg det meste. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er 35 år og hører fremdeles på p3. Egentlig burde jeg vel vokse opp å gjøre meg ferdig med denne ungdomstida. Er det barnslig å høre på p3 når man er så gammel som meg? Det er i hovedsak musikken jeg hører på da. Anonymous poster hash: c10f6...9f8 Ja du er nok litt barnslig ;-) og jeg er det enda mer, for jeg er over 40 og hører på P3-morgen på vei til jobben hver dag. P3 har en del fin musikk og enkelte programledere er artige å høre på. P2 har mange interessante temaprogrammer og nyhetsstoff med dybde. P1 er hyggelig. NRK Super er flott for barna. Jeg elsker NRK litt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.