Gå til innhold

Hvordan "vaske" / rengjøre mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Hvordan kan jeg vaske/rengjøre en mobiltelefon, uten risiko for at det kommer vann inni den, eller at den blir skadet av det?

Hvilke midler kan brukes?

Kan man bruke apotekets 70% sprit til å rense den med?

Er det best å plukke telefonens deler fra hverandre (ta av deksel og tastaturplate) før man rengjør telefonen?

Hvordan gjør du det?

På forhånd takk!

Mvh SMS :)

Anonymous poster hash: 1a7b4...42d
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393162-hvordan-vaske-rengj%C3%B8re-mobiltelefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du en engel.gif og kan fortelle hva jeg kan bruke for å rengjøre mobiltlf med, og om jeg må plukke den fra hverandre inkl tastaturplaten?

Mvh SMS :)

Anonymous poster hash: 1f8e0...d61

Engel? :) Du kan godt bruke sånn sprit fra apoteket til å gjøre den ren med. Men før du starter må du for all del fjerne batteriet. Noe sprit vil fordampe, men ikke sett inn batteriet igjen før du er helt sikker på at den er tørr. Dynk sprit på en tynn klut som ikke etterlater seg tekstilfibre. Eller helst en sånn liten skinnduk som man gjør ren bilvinduer innvendig med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...