AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Kjøpte ny fryser for en tid tilbake, men jeg har ennå ikke vent meg til lydene fra den (det er mange forskjellige typer lyder som skal være der, i følge bruksanvisningen) men jeg er så skvetten og blir redd Anonymous poster hash: d5f6e...52e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Det er likedan i natt igjen... Er det noen med samme erfaring (skvettenhet og redsel ved lyder) som har råd til meg? Anonymous poster hash: d5f6e...52e 0 Siter
laban Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Hvis du ikke kan flytte soveplassen for en stund, til et sted du ikke hører fryseren, er vel det enkleste rådet å skape en "motlyd". Så vidt jeg vet, finnes det CDer som er laget for å virke beroligende - med alt fra fuglesang til bølgeskvulp. Så kan du dempe dette mottiltaket etter hvert som du venner deg til fryseren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.