Gå til innhold

Hva lage av asparges?


Togli

Anbefalte innlegg

Jeg har asparges i kjøleskapet.... Skinke har jeg også.... Hva kan jeg lage av dette? Og hvordan?

 

Ellers har jeg kikkomansaus, maldonsalt, smør, olivenolje...... ingenting annet jeg tror passer til asparges..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PandaAmanda

Spekeskinke? I så fall; skrell aspargesene, gi dem et lite oppkok i saltet vann og rull dem inn i skinkeskiver. Nam snacks!

Evt kan du grille dem - det er også kjempegodt! Enten på folie med smør, salt, pepper og litt parmesan eller pensle dem med olje, salt og pepper og legg dem rett på grillen. Passer supert både til kjøtt og fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekeskinke? I så fall; skrell aspargesene, gi dem et lite oppkok i saltet vann og rull dem inn i skinkeskiver. Nam snacks!

Evt kan du grille dem - det er også kjempegodt! Enten på folie med smør, salt, pepper og litt parmesan eller pensle dem med olje, salt og pepper og legg dem rett på grillen. Passer supert både til kjøtt og fisk.

Takk:)  Kokte dem i to minutter, avkjølte dem og grilla dem i et par minutter. Hadde over smør... spekeskinke og pepra avokado ved siden av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...