Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En tidligere klassekamerat av min sønn har mistet moren sin  brått og uventet. Tilbake sitter to tenåringer og et barn under skolealder. Jeghadde mye med denne gutten å gjøre de første årene han og sønnen min gikk på skolen. Siden kontakten sklidd ut og de går nå på hver sin skole.

Jeg vil gjerne sende en liten oppmerksomhet til familien for å vise at jeg tenker på dem, men jeg er litt usikker på hva som er rett og galt her. Familien er tamiler og har mest kontakt med andre tamilier utenom skolen. De deltar ikke så mye i det "norske" sosiale dagliglivet. Blomster tror jeg blir feil, men kan jeg f.eks sende et kort med noen ord om at jeg tenker på dem? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393251-oppmerksomhet-ved-d%C3%B8dsfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror et kort med det innholdet du beskriver, sjelden kan bli feil.

Hvis sønnen din synes det er greit, kan du jo oppgi hvordan eks-klassekameraten kan komme i kontakt med ham hvis han vil.

De har kontakt på Facebook. Gutten har fått masse støtterklæringer fra sine tidligere venner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...