Gå til innhold

Sykemeldt i ferien.... har jeg krysset feil på egenerklæringen?

Anbefalte innlegg

Har vært sykmeldt siden mai.

Hele juli er egentlig ferieavvikling, pga bedriften jeg jobber i er stengt. Så då må alle ta ut 4 uker ferie da.

Nå har det oppstått en situasjon hjemme som er ekstremt stressende og det er virkelig ikke ferie overhodet for meg, jeg lever fra dag til dag med stor uro og stressfølelse, høy puls elendig søvn og mye fortvilelse. Legen har sykmeldt meg hele måneden.

Har fått feriepenger fra arbgiver hvis det har noen betydning...

Hva skal jeg krysse på egenerklæringen? At jeg har avtalt ferie med arbeidsgiveren? Eller ikke? Legen mener jeg har rett på å ta igjen ferien senere når jeg er sykmeldt.

I forvirrelse krysset jeg NEI, men så ble jeg usikker....

Så tenker jeg at det nok er bedre å få utbetalt for mye, og betale tilbake, enn å gjøre om i ettertid fordi jeg egentlig skulle ha krysset noe annet... er for ordens skyld overhodet ikke interessert i å snylte til meg noen kroner, har ikke nerver til det heller....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...