AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 De tar fra meg min kreativitet. Har alltid likt å sitte på kveldene å jobbe med ting. Det er på kveldene jeg fungerer best mentalt. Nå må jeg ta meds kl 21 og jeg må bare gå å legge meg etter det. Dette er tragisk for meg. Jeg mister så mye kvalitetstid og så mye av livet mitt som var veldig viktig for meg. Psykiatrien er noe dritt. Anonymous poster hash: f7055...8a3 Kan jeg spørre om hvorfor du må ta de medisinene? Anonymous poster hash: d2b58...058 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Mange grunner. Fordi jeg har hatt psykosesymptomer. Jeg vil si at det er angsten som er det egentlige problemer. Hører tankene mine som ekko i hodet mitt, som blir bråk og støy. JA det er slitsomt, men kanskje bedre enn å sove hele dagen? Det synes jeg at jeg skal få bestemme selv. Jeg la meg sist inn frivillig og havnet på tvangsparagraf som en maaange andre. Jeg fortalte bare ærlig av hva jeg opplevde. Som ubehag som slag mot kroppen, lyder som hørtes annerledes ut enn normalt. Anonymous poster hash: f7055...8a3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyprexus Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Jeg har gått på Zyprexa i over 10 år og har fått meget god hjelp av det. Jeg begynte på det pga. paranoide tanker om at verden ville gå under osv. Det tok sin tid før det fungerte, og var noe bivirkninger første åre(ne). Nå merker jeg ingen bivirkninger og tar med glede min 5 mg Zyprexa hver kveld. Endret 29. juli 2013 av Zyprexus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar, alle. Det var hjelpsomt. Da skjønner jeg at bivirkningene mine ikke er store i forhold til hva andre kan oppleve. Men jeg tror jeg kan klare meg på den lille dosen, og. "Sykdomsintensiteten" svinger endel, og jeg vil heller slite litt "ekstra" i de verste periodene enn å medisinere meg flat. Anonymous poster hash: d2b58...058 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kognitivt fungerer jeg bedre på antipsykotika, men de fleste gir meg restless legs... men slipper det på abilify. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kognitivt fungerer jeg bedre på antipsykotika, men de fleste gir meg restless legs... men slipper det på abilify. Har du prøvd akineton? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 De som bruker antipsykotika er gale. Så da er alle dere og jeg gal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleKoppen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 De som bruker antipsykotika er gale. Så da er alle dere og jeg gal. Det er mer menneskelig å være gal i en verden som også er gal, enn å ikke være det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyprexus Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 De som bruker antipsykotika er gale. Så da er alle dere og jeg gal. Tull. Folk som kan virke helt "normale" kan også bruke antpsykotika! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De som bruker antipsykotika er gale. Så da er alle dere og jeg gal. jeg var gal da jeg fikk antipsykotika. Men fins ikke gal lenger nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 jeg var gal da jeg fikk antipsykotika. Men fins ikke gal lenger nå men første gangen jeg fikk antipsykotika for 10 år siden så var jeg ikke gal en gang, bare bipolar. men da hadde jeg ikke behov for antipsykotika heller etter at jeg fikk riktig dose stemningsstabiliserende. men så hadde jeg en manisk psykose ifjor og nå trenger jeg dessverre begge deler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleKoppen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 men første gangen jeg fikk antipsykotika for 10 år siden så var jeg ikke gal en gang, bare bipolar. men da hadde jeg ikke behov for antipsykotika heller etter at jeg fikk riktig dose stemningsstabiliserende. men så hadde jeg en manisk psykose ifjor og nå trenger jeg dessverre begge deler. Ble du noe annet, siden du sier det slik, noe annet en bipolar? Eller noe mer? Under/etter psykosen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ble du noe annet, siden du sier det slik, noe annet en bipolar? Eller noe mer? Under/etter psykosen. nei men denne gang med psykotiske symptomer det hadde jeg jo ikke før og dessuten fucker en psykose opp hodet ditt så du trenger antipsykotika selv om du ikke er psykotisk, fordi det spinner i huet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleKoppen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 nei men denne gang med psykotiske symptomer det hadde jeg jo ikke før og dessuten fucker en psykose opp hodet ditt så du trenger antipsykotika selv om du ikke er psykotisk, fordi det spinner i huet Er det en kjent effekt av å ha vært psykotisk? Er det ikke vanlig å bli kunne bli helt frisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er det en kjent effekt av å ha vært psykotisk? Er det ikke vanlig å bli kunne bli helt frisk? Det er nok kjent ja, behandlerne mine er ikke overrasket og sier det tar lang tid å bli bra etter en langvarig psykose for det er ikke bra for hjernen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det er nok kjent ja, behandlerne mine er ikke overrasket og sier det tar lang tid å bli bra etter en langvarig psykose for det er ikke bra for hjernen. Hm! Har du denne spinningen i hodet når du tar medisinen, da? (Eller kommer den bare om du slutter...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miakami Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Tror det var borte ved 15 mg. Men jeg tåler bare 10. Så huet sliter. Men er ikke sengeliggende lenger slik jeg var uten abilify 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hva er forskjellen på abilify og zyprexa? Jeg gikk først bare på abilify og plutselig skulle jeg gå på begge. Og dagen etterpå spurte legen om jeg hadde merket noe av zyprexaen. Merke noe etter en dag? Jeg merka ingenting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Tror det var borte ved 15 mg. Men jeg tåler bare 10. Så huet sliter. Men er ikke sengeliggende lenger slik jeg var uten abilify Høres ikke bra ut. For min del forsvant den "spinninga" i hodet kort etter reoppstart på medisin. Tror ikke det er bra at hjernen løper løpsk på den måten, føles ikke særlig sunt når det står på. Det følte i alle fall ikke jeg at det var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Er det unormalt at man går på så mye som 20 mg abilify? Alle går jo på 15 eller 10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.