Gå til innhold

Føle seg sviktet og utnyttet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er sint på meg selv fordi jeg stolte og trodde på en som ikke fortjente det.  Jeg sitter inne med følelsen av at han har brukt meg og utnyttet mine svakheter for han.  Jeg er bare så utrolig lei meg og langt nede.

Alt ser svart ut nå og jeg har ingenting å glede meg over.  Jeg skal muligens begynne i en ny jobb, men jeg hadde så inderlig lyst på noe annet.  Jeg har ingenting å glede meg over.  Jeg bor alene og alle venner er langt langt vekk.  Kom hjem fra ferie søndagkveld og nå fire døgn sitter er jeg fremdeles helt alene og har vært det siden jeg kom. 

Jeg er så redd for at jeg prøver å gjøre det godt med drittsekken igjen.  Jeg har gjort det mange ganger og så blir jeg frustrert og stressa, og detter helt ned i kjelleren.  Han kommer alltid tilbake og alt blir det samme.  Jeg kan ikke leve med dette, men jeg finner aldri mann som han, og JA jeg har prøvd innimellom.

Jeg greier ikke å ha det slik jeg har hatt det i snart to år nå.

Anonymous poster hash: b4ba5...758
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393550-f%C3%B8le-seg-sviktet-og-utnyttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Been there, done that. Mitt råd til deg, så sant alt er prøvd og history repeats its self, kom deg bort før han stjeler mer av tiden din.

Er det ikke bedre med et håp om noe bedre, enn sånn du har det nå?

Det er sååå vondt, men enda verre å misbruke mer tid.

Dette klarer du!! Det er lov å klage her inne.

1.  

Jeg er sint på meg selv fordi jeg stolte og trodde på en som ikke fortjente det.  Jeg sitter inne med følelsen av at han har brukt meg og utnyttet mine svakheter for han.  Jeg er bare så utrolig lei meg og langt nede.

Alt ser svart ut nå og jeg har ingenting å glede meg over.  Jeg skal muligens begynne i en ny jobb, men jeg hadde så inderlig lyst på noe annet.  Jeg har ingenting å glede meg over.  Jeg bor alene og alle venner er langt langt vekk.  Kom hjem fra ferie søndagkveld og nå fire døgn sitter er jeg fremdeles helt alene og har vært det siden jeg kom. 

Jeg er så redd for at jeg prøver å gjøre det godt med drittsekken igjen.  Jeg har gjort det mange ganger og så blir jeg frustrert og stressa, og detter helt ned i kjelleren.  Han kommer alltid tilbake og alt blir det samme.  Jeg kan ikke leve med dette, men jeg finner aldri mann som han, og JA jeg har prøvd innimellom.

Jeg greier ikke å ha det slik jeg har hatt det i snart to år nå.

Anonymous poster hash: b4ba5...758

Hvordan går det med deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...