AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hei Jeg og datteren min var i butikken og skulle handle i dag. Brått kom det en ung mann bort til oss. Brått kom det en ukjent mann bort og strauk min datter over håret. Han kunne være i slutten an tenårene. Jeg spurde hvofor han gjorde det men da bare gikk han. Datteren min tok det helt fint men jeg vart rasende. Jeg synest at det er en helt uakseptabel oppførsel og gå rundt og ta på andre sitt barn. Anonymous poster hash: 3e371...35c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg må innrømme at dersom småtasser kommer tett inntil meg på butikken så kan jeg også stryke dem over håret i det de går forbi meg - sånn om jeg står stille og de presser seg forbi i ren iver altså. Hadde du blitt like sinna om jeg som er en 45 år gammel dame hadde gjort det samme som denne unge mannen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Nei, men jeg ble sint på denne unge mannen. Fordi at han gjorde jo dette med vilje.Anonymous poster hash: 3e371...35c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hva er problemet ditt, trådstarter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hva er problemet ditt, trådstarter? Jeg mene bare at denne unge mannen gikk langt over streken.Anonymous poster hash: 3e371...35c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvor gammel er datteren din da? Jeg klapper på nabojenta som er fem år og kjempesøt og hun spør om alt mulig og er vitebegjærlig som få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Jeg mene bare at denne unge mannen gikk langt over streken.Anonymous poster hash: 3e371...35c Uff, det var synd; jeg klapper små barn på hodet eller kinnet rett som det er, hvis jeg har lyst og får sjansen til det - har ennå ikke møtt på sure miner fra foreldrene. (Jeg løper ikke bort til barn, da, det gjør jeg bare med hunder. ) Endret 3. august 2013 av Bella Dotte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Uff, det var synd; jeg klapper små barn på hodet eller kinnet rett som det er, hvis jeg har lyst og får sjansen til det - har ennå ikke møtt på sure miner fra foreldrene. (Jeg løper ikke bort til barn, da, det gjør jeg bare med hunder. ) Min datter er åtte år.Anonymous poster hash: 3e371...35c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvor gammel er datteren din da? Jeg klapper på nabojenta som er fem år og kjempesøt og hun spør om alt mulig og er vitebegjærlig som få. Min datter er åtte år. Anonymous poster hash: 3e371...35c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Uff, det var synd; jeg klapper små barn på hodet eller kinnet rett som det er, hvis jeg har lyst og får sjansen til det - har ennå ikke møtt på sure miner fra foreldrene. (Jeg løper ikke bort til barn, da, det gjør jeg bare med hunder. ) Men det blir alltid annleis når det er en dame som gjør det. Dette var en ungdom og da reagerer jeg. Hadde du klappet på min datter hadde jeg syns at det bare var hyggeligt.Anonymous poster hash: 3e371...35c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvordan takler du å være på ferie i utlandet med barnet? I sydligere strøk klapper jo folk barn på hodet overalt hvor man går, og tuller og tøyser med dem. Det er jo hyggelig ment, og ikke akkurat uvanlig her i Norge heller. Sønnen min hadde verdens festligste hår da han var liten, og ble klappet på hodet nesten hver eneste dag. Hvis jeg hadde laget en scene hver gang det skjedde tror jeg jeg hadde blitt stemplet som et nevrotisk kvinnfolk:) Det falt meg heller aldri inn å gjøre. Ungen syntes det var litt stas, han. Jeg synes det var unødvendig av deg å konfrontere gutten på den måten. Han hadde neppe tenkt å forgripe seg på henne, og ville vel bare være hyggelig. Han tenker seg sikkert godt om før han tør å være vennlig mot en unge heretter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hei Jeg og datteren min var i butikken og skulle handle i dag. Brått kom det en ung mann bort til oss. Brått kom det en ukjent mann bort og strauk min datter over håret. Han kunne være i slutten an tenårene. Jeg spurde hvofor han gjorde det men da bare gikk han. Datteren min tok det helt fint men jeg vart rasende. Jeg synest at det er en helt uakseptabel oppførsel og gå rundt og ta på andre sitt barn. Anonymous poster hash: 3e371...35c Du overreagerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.