Gå til innhold

"Hva er hemmeligheten"?


Caylee

Anbefalte innlegg

Flere som slanker seg og går ned i vekt og folk plutselig bare "Så tynn, fin og slank du har blitt, hva er hemmeligheten"?

 

Er det ikke litt dumt egentlig? Så det betyr at jeg var tykk og stygg før?

 

Flere som har opplevd noe lignende?

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du sånn når noen skryter av den nye sveisen din, eller sier at den nye buksa di er lekker? At de synes du var stygg på håret før, og at den gamle buksa di var ukledelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som slanker seg og går ned i vekt og folk plutselig bare "Så tynn, fin og slank du har blitt, hva er hemmeligheten"?

 

Er det ikke litt dumt egentlig? Så det betyr at jeg var tykk og stygg før?

 

Flere som har opplevd noe lignende?

Ja, det er vel det de tenker inni seg. Er du tynn er du pen. Er du tykk er du stygg. Så enkelt er samfunnet vår blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du sånn når noen skryter av den nye sveisen din, eller sier at den nye buksa di er lekker? At de synes du var stygg på håret før, og at den gamle buksa di var ukledelig? :)

Ja faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk.

Og mange lurer på hvorfor en del menn er slappe på å gi komplementer? Samme søren hva man sier så tar jo mange kvinnfolk det på verst mulig måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange lurer på hvorfor en del menn er slappe på å gi komplementer? Samme søren hva man sier så tar jo mange kvinnfolk det på verst mulig måte!

Hahaha :PP måtte le sorry ass haahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flere som slanker seg og går ned i vekt og folk plutselig bare "Så tynn, fin og slank du har blitt, hva er hemmeligheten"?

 

Er det ikke litt dumt egentlig? Så det betyr at jeg var tykk og stygg før?

 

Flere som har opplevd noe lignende?

Neida, før var du fin - og tykk :D 

Anonymous poster hash: 07b0b...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :PP måtte le sorry ass haahha

Kjæresten min har til tider så underlige måter å uttrykke seg på når han skal gi meg et komplement at jeg har lært meg å ta alt som et godt komplement. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk.

Hm. Jeg har en følelse av at du legger noe negativt i det når folk ikke kommenterer vektnedgang, ny sveis eller nye bukser også. Dette med komplimenter kan virkelig være et minefelt! :)

 

De føler jo bare for å si noe hyggelig. Si takk du, og glem videre grublerier om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Jeg har en følelse av at du legger noe negativt i det når folk ikke kommenterer vektnedgang, ny sveis eller nye bukser også. Dette med komplimenter kan virkelig være et minefelt! :)

 

De føler jo bare for å si noe hyggelig. Si takk du, og glem videre grublerier om det.

Haha, ja. Uansett hva folk sier/ikke sier er det negativt mot meg. Jeg er virkelig en negativ person O__o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...