Gå til innhold

Hva gjorde du med gifteringen?

morsan

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner noen som solgte en giftering og fikk 1500 kr for gullet, så helt verdiløs er den vel ikke. Jeg ville nok gjort det i stedet for å kaste den på sjøen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner noen som solgte en giftering og fikk 1500 kr for gullet, så helt verdiløs er den vel ikke. Jeg ville nok gjort det i stedet for å kaste den på sjøen. :-)

Oi det var overraskende mye. Må ha vært tykk ring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Snakket med venninne og spm om "hva er vanlig" når det gjelder hva man gjør med gifteringen når man skiller seg kom opp. Sannelig om jeg vet. Min ligger foreløpig bare i smykkeskrinet. Kan jo smelte om, men noen voldsomme verdier er det jo ikke snakk om. Det måtte isåfall være det symbolske i det.

Men jeg har vel sånn sett mer enn nok symbolikk i at ringen måtte klippes av og at det er en avklipt ring som ligger der. Bort med åket lissom. ;)

Min ligger også bare i smykkeskrinet. Har tanker om å smelte den om, men foreløpig har det ikke blitt noe av. Her om dagen tok jeg feil av gifteringen og en annen ring. Langt på dag oppdaget jeg at jeg gikk med gifteringen på meg og da kom raskt av igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...