Sofline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg kjenner noen som solgte en giftering og fikk 1500 kr for gullet, så helt verdiløs er den vel ikke. Jeg ville nok gjort det i stedet for å kaste den på sjøen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Jeg kjenner noen som solgte en giftering og fikk 1500 kr for gullet, så helt verdiløs er den vel ikke. Jeg ville nok gjort det i stedet for å kaste den på sjøen. :-) Oi det var overraskende mye. Må ha vært tykk ring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Snakket med venninne og spm om "hva er vanlig" når det gjelder hva man gjør med gifteringen når man skiller seg kom opp. Sannelig om jeg vet. Min ligger foreløpig bare i smykkeskrinet. Kan jo smelte om, men noen voldsomme verdier er det jo ikke snakk om. Det måtte isåfall være det symbolske i det. Men jeg har vel sånn sett mer enn nok symbolikk i at ringen måtte klippes av og at det er en avklipt ring som ligger der. Bort med åket lissom. Min ligger også bare i smykkeskrinet. Har tanker om å smelte den om, men foreløpig har det ikke blitt noe av. Her om dagen tok jeg feil av gifteringen og en annen ring. Langt på dag oppdaget jeg at jeg gikk med gifteringen på meg og da kom raskt av igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.