Gå til innhold

Iscadorbehandling


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har nå begynt på min 3.behandling med iscador, DVs M serie 2. Dette er noe fastlegen har ordnet gjennon apotek, men da jeg ba henne bestille videre serier, fortalte hun at det sluttet der. Stemmer det? Skal man da fortsette videre med serie 2? Hun vet ikke mere, og jeg vet heller ikke hvor jeg skal henvende meg for videre opplysninger. Jeg har inoperabel bukspyttkjertelkreft, og går på cellegift for å forsinke spredning. Tåler cellegiften dårlig, men føler meg faktisk bedre etter iscador. Jeg bor i nærheten av Bodø, men har ingen kjennskap til leger som praktiserer iscadorbehandling.

Håper du kan hjelpe meg med dette, og fortelle meg og legen hva vi skal gjøre videre. På for hånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Det var hyggelig å høre at du føler deg bedre! Flere titalls studier viser positive effekter av Iscador som støttebehandling ved kreft, men dokumentasjonen blir ikke ansett å være god nok til at misteltein tas i bruke av det offentlige helsevesen. Noen studier viser også bedret livskvalitet og mindre bruk av beroligende og smertestillende legemidler. Jeg har sjekket med importøren og serie 2 er den høyeste serien som er tilgjengelig via dem. Iscador kan enten gis som injeksjoner med lik dosering opptil 20 mg per ampulle, eller som serie med 7 ampuller der det finnes tre ulike styrker. Hvis du tåler behandlingen bra og føler deg bedre ser jeg liten grunn til å endre fra serie 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...