Gå til innhold

Triegeminusnevralgi


dybage59

Anbefalte innlegg

Hallo, har en fru som har vært plaget med triegeminusnevralgi siden des.2012. Hun har i flere år gått på Lithionid (litsium) mot depresjoner. Dette har hun sammens med fastlege kuttet ut for ca. 1 år siden. I tillegg spiser hun Levaxin mot stoffskifte. Når hun etter en stund får disse triegeminusnevralgi - smertene i underkjeven lurer jeg på om dette kan ha sammenheng med at dun har kuttet i medisinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Jeg tror ikke det er noen sammenheng med at hun har kuttet ut medisinene og i og med at du har stilt spørsmålet under forum \"alternativ behandling\" kan jeg anbefale akupunktur som kan være nyttig mot trigeminusnevralgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...