Gå til innhold

Åpen om problemene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der er bare noe du feilaktig tillegger meg pga. andre mindre sympatiske trekk jeg oppviser på DOL.

Det var i så fall ikke meningen. Jeg skal ikke forsvare det. 

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• TulleKoppen

34

• slabbedask

10

• AnonymBruker

6

• stjernestøv

4

Skrevet

Det var i så fall ikke meningen. Jeg skal ikke forsvare det. 

Går så bra, atte.

Skrevet

Hvis dere (DOL) tror jeg er kranglete og klagende fyr IRL så tar dere skammelig feil, jeg er helt motsatt, jeg finner meg i alt.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du bør og ikke bør, men hvis du ønsker at folk skal forstå deg bedre må du jo nesten si noe om hvordan du har det. Det er få om noen tankelesere der ute.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du bør og ikke bør, men hvis du ønsker at folk skal forstå deg bedre må du jo nesten si noe om hvordan du har det. Det er få om noen tankelesere der ute.

Føler ikke helt at jeg kan stole på folk. Virker som de bare later som. På DPS blir jeg mer oppfordret til å si noe, så det går bedre.

Skrevet

Men ja, du har rett. Jeg må bare prøve.

Skrevet

Hadde ikke klart å ta opp noe. Måtte bare være at jeg nevnte noe når det var naturlig.

Skrevet

Hm. Syns det ser ut som de forakter meg på et vis, jeg.

Er det noen grunn til at de skulle gjøre det? Hvor godt kjenner du disse?

Skrevet

Er det noen grunn til at de skulle gjøre det? Hvor godt kjenner du disse?

Det er vel egentlig ingen grunn. Rasjonelt sett. Nei jeg kjenner ikke så mange, de kan jeg telle på én hånd tror jeg. Jeg har bare en sterk følelse av at det går visse rykter...

Skrevet

Det er vel egentlig ingen grunn. Rasjonelt sett. Nei jeg kjenner ikke så mange, de kan jeg telle på én hånd tror jeg. Jeg har bare en sterk følelse av at det går visse rykter...

Hvorfor skulle folk gå rundt å spre rykter om deg? Bor du på et veldig lite sted?

Skrevet

Hvorfor skulle folk gå rundt å spre rykter om deg? Bor du på et veldig lite sted?

Ikke så veldig lite, men heller ikke Oslo, kan du si. Nei jeg tror de sprer disse ryktene fordi de liker å ha noen å se ned på, spesielt folk de mener er latsabber. Føler også at de har lest her inne og funnet mye dritt... kanskje f.eks. fastlegen har snakket om meg, vet jo ikke hva som skjuler seg i journalene mine...

Skrevet

Ikke så veldig lite, men heller ikke Oslo, kan du si. Nei jeg tror de sprer disse ryktene fordi de liker å ha noen å se ned på, spesielt folk de mener er latsabber. Føler også at de har lest her inne og funnet mye dritt... kanskje f.eks. fastlegen har snakket om meg, vet jo ikke hva som skjuler seg i journalene mine...

Dette høres ut som fantasi...

Skrevet

Dette høres ut som fantasi...

Da lever jeg vel i en fantasiverden, da...

Skrevet

Da lever jeg vel i en fantasiverden, da...

Du er i hvertfall ekstremt selvopptatt. 

Skrevet

Du er i hvertfall ekstremt selvopptatt. 

Sant nok.

Skrevet

Sant nok.

Skrev du ikke i går at du hadde hatt en strålende dag, og skulle ta "kloke valg" fremover? Og i dag har du glemt alt sammen?

Skrevet

Skrev du ikke i går at du hadde hatt en strålende dag, og skulle ta "kloke valg" fremover? Og i dag har du glemt alt sammen?

Jeg har ikke glemt det, jeg har gjort kloke ting i dag, jeg... antageligvis ikke nok, da.

Skrevet

Jeg har ikke glemt det, jeg har gjort kloke ting i dag, jeg... antageligvis ikke nok, da.

Du fortsetter jo med den gamle rallingen du har holdt på med i årevis, og akkurat det er vel ikke spesielt klokt;)

Skrevet

Du fortsetter jo med den gamle rallingen du har holdt på med i årevis, og akkurat det er vel ikke spesielt klokt;)

Nei, det nei.  ;)

Skrevet

Vet ikke akkurat hvordan omgivelsene dine ser ut, men jeg tror det kan være godt å prate ut om det, med en du stoler på. Kanskje det kan være en ide å ta det opp i terapi, for å få forslag til innfallsvinkel og hvem man kan "begynne med" å snakke med.

Uansett trenger du ikke å brette ut alle detaljer dersom du ikke er komfortabel med det. Selv gir jeg bare andre små innblikk dersom det er relevant:) Lykke til!

Anonymous poster hash: aa1e7...444
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...