stjernestøv Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Det er vel en del verre enn dette når det gjelder AP mot kronisk psykoselidelse, er det ikke? Mener at Nhd gang på gang har presisert at du risikerer å forverre sykdommen på lang sikt ved å slutte på medisinene. Han har skrevet at ved tilbakefall er det ikke lenger sikkert at du blir bedre ved å ta samme dose av medisinene som du gjorde før seponeringen, at du da ofte vil måtte ha høyere doser eller at symptomene ikke lenger lar seg medisinere bort i samme grad. Ja og det er skremmende Men det er så rart å tenke på nå at det plutselig skal komme masse symptomer, har jo ikke det pr i dag. Er bare lat og spiser mye sjokolade og sånt. Hvis psykiateren mener at jeg kan slutte med medisiner er det jo forsvarlig? Det skal jo skje i samarbeid med psykiater, og hvis han er enig. Jeg vil ikke bli syk, men jeg vil ikke være feit og lat heller. Jeg må jo ta et valg, og det er jo ikke sikkert jeg blir syk heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.