Gå til innhold

Iscadorbehandling


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Inoperabel bukspyttkjertelkreft. I uke 23 begynte jeg med såkalt livsforlengende cellegiftkur. Den skal tas en gang pr uke. Pga immunforsvaret mitt ble så lavt, ble det behandling annenhver uke. I uke 26 begynte jeg med iscadorbehandling, og har gått gradene opp til serie 2. Det mener jeg har gjort det slik at jeg har kunnet fått i alle fall 2 behandlinger etterhverandre. Jeg setter injeksjoner 3 ganger år uke i 2 uker, og så en ukes pause. Problemet mitt er at jeg er veldig kvalm, og legene her mener det kommer av iscadorbehandlingen. Vet du om det er en vanlig bivirkning, og skal jeg evt. ta svakere/sjeldnere doser? Jeg bor i Nordland fylke, og har ingen jeg kan henvende meg til. Håper på snarlig svar. Vennlig hilsen Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Iscadorbehandling gir vanligvis ikke kvalme, men kan gi lokal rødhet på injeksjonsstedet og kløe. Hvis onkologene er i tvil kan du hoppe over Iscador i en uke og se om kvalmen forsvinner. Cellegift er kjent for å gi kvalme og det kan selve sykdommen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...