Gå til innhold

Hva er egentlig poenget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst til å være en del av samfunnet, jeg... syns ikke det er så hyggelige folk. De ser ned på meg. Da ser jeg ned på dem og.

Skrevet

Har ikke lyst til å være en del av samfunnet, jeg... syns ikke det er så hyggelige folk. De ser ned på meg. Da ser jeg ned på dem og.

Du trenger ikke være en del av samfunnet, det er jo et valg du må ta. Noen ser ned på folk som er psyke men tror ikke alle gjør det. Vi er jo bare mennesker alle sammen.

Skrevet

Jeg ser ingen løsning på smerten. Det er ingenting som kan gjøres, for jeg er visst ikke syk nok til at det hjelper med å endre på medisiner.

Skrevet

Har ikke lyst til å være en del av samfunnet, jeg.

Hva har du lyst til å gjøre da?

Anonymous poster hash: 705c9...4de

Skrevet

Hva har du lyst til å gjøre da? Anonymous poster hash: 705c9...4de

Ligge på sofaen.

Skrevet

Ligge på sofaen.

Kan være trivelig det, men kanskje litt kjedelig i lengden?

Anonymous poster hash: 705c9...4de

Skrevet

Kan være trivelig det, men kanskje litt kjedelig i lengden? Anonymous poster hash: 705c9...4de

Absolutt, men jeg er sliten.

Jeg fortjener å slappe av, men ikke resten av verden, spesielt ikke kinesere.

Skrevet

Trist at du føler at folk ser ned på deg. Men jeg er sikker på at det bare er en følelse du har. Hvorfor skulle noen mislike deg? Så snill som du er ;) for du er virkelig en god person.

Skrevet

Trist at du føler at folk ser ned på deg. Men jeg er sikker på at det bare er en følelse du har. Hvorfor skulle noen mislike deg? Så snill som du er ;) for du er virkelig en god person.

Nei, jeg narrer folk...

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve. Hjalp litt å skrive dette.

Skrevet

Jeg ser ingen løsning på smerten. Det er ingenting som kan gjøres, for jeg er visst ikke syk nok til at det hjelper med å endre på medisiner.

Alle som er psykisk syke må lære seg å leve med det, alle takler det forskjellig. Du har din måte å takle det på.

Skrevet

Nei nå skal jeg gjøre noe! Takk for hjelpen og støtten.

Skrevet

Jeg må bare hente meg inn igjen, vente til denne nedturen går over.

Skrevet

Hvorfor får jeg ikke mer oppmerksomhet? Trodde dere syns det var fin underholdning, jeg.

Hahahihihohohehe!

Skrevet

Det er ikke min skyld at jeg er som jeg er, det er fordi samfunnet har behandlet meg dårlig. Så jeg ser ingen grunn til at jeg skulle ha noen plikt ovenfor samfunnet. Det er behagelig å svindle NAV i stedet for å gjøre fysisk arbeid. Fysisk arbeid er for kvinnfolk. Menn fortjener verdigheten med å sitte på rævva. Eller spille golf.

Skrevet

Hvorfor får jeg ikke mer oppmerksomhet? Trodde dere syns det var fin underholdning, jeg.

Hahahihihohohehe!

Er det bare oppmerksomhet du vil ha?

Javel, her har du litt ;)

Skrevet

Er det bare oppmerksomhet du vil ha?

Javel, her har du litt ;)

Ikke nok. Vil ha mer.

Skrevet

Skulle tatt en overdose med brennevin vettu...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...