ISW Skrevet 10. september 2013 Skrevet 10. september 2013 Foreslår at du dokumenterer denne påstanden. Anonymous poster hash: 9d6ae...93d Dokumentere hva da? At arbeid skaper: Mestringsevne? Økonomisk frihet? Livskvalitet? Du må nesten dokumentere at NAV skaper dette. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 10. september 2013 Skrevet 10. september 2013 Dokumentere hva da? At arbeid skaper: Mestringsevne? Økonomisk frihet? Livskvalitet? Du må nesten dokumentere at NAV skaper dette. Problemet er å finne en arbeidsgiver som vil ansette en som ikke fungerer 100%. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. september 2013 Forfatter Skrevet 10. september 2013 Dette bør du revurdere. Du bør sette som behandlingsmål at du kan ha en deltidsjobb. Hvorfor du snakker om å slutte med medisiner før du er i nærheten av dette er ganske underlig for meg. Som jeg har sagt i diverse andre poster, ingenting gir mer mestringsfølelse enn å skape egen inntekt, og jeg tenker at all den tid du greier å sitte her og skrive reflekterte innlegg, bør et mål for deg være å forsøke og komme tilbake i arbeidslivet. Men takk for at jeg skriver reflekterte innlegg, da gjør jeg en god jobb her inne 0 Siter
ISW Skrevet 10. september 2013 Skrevet 10. september 2013 Problemet er å finne en arbeidsgiver som vil ansette en som ikke fungerer 100%. Ja, det vet jeg. Jeg ansetter gjerne personer på vei tilbake (og det er en sann glede hver gang jeg lykkes med å få noen tilbake i arbeid). Men les hva jeg skriver; målet må være å prøve. NAV bør etter min mening tilstrebes ALLTID å være midlertidig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.