Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • påskelilje

    14

  • slabbedask

    14

Lenge siden kabaret har blitt diskutert også!

---

Øy - skal dere mobbe kabareten min igjen? Den som er så god!!! :-)

Jeg visste ikke at det var noe galt med kabaret før den ble utsatt for massiv mobbing på dol ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var noe galt med kabaret før den ble utsatt for massiv mobbing på dol ;-)

Ikke jeg heller.... :-P Har alltid elsket det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på kjempelangt møte og laget spinatsuppe! Men nå er jeg her.

Ble suppa god? Brukte du frossen eller frisk spinat? Dette spørsmålet hører vel egentlig hjemme i en annen tråd, men jeg driver og planlegger neste ukes middager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble suppa god? Brukte du frossen eller frisk spinat? Dette spørsmålet hører vel egentlig hjemme i en annen tråd, men jeg driver og planlegger neste ukes middager.

Denne suppa har eldstemann laget et par ganger:

 

http://mat.tv3.no/oppskrifter/hellstrom-rydder-opp-hjemme/hellstroms-gronn-suppe-med-laks-stekt-eller-ra

 

Kjempegod! Han brukte frossen spinat. Laksestykker dandert på toppen. Supergodt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspic er vel selve "geleen", altså det som ligger rundt og binder de andre ingrediensene sammen. Kabaret er navnet på hele retten, altså "grønnsaker og diverse i aspic". Vet ikke hvorfor den kalles akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at det var noe galt med kabaret før den ble utsatt for massiv mobbing på dol ;-)

Mobbes den? Da er det jammen på tide å gi cabareten et comeback med trøkk i! :)

 

Jeg aldri ALDRI smakt cabaret. Det er litt rart. Jeg vet egentlig ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var noe galt med kabaret før den ble utsatt for massiv mobbing på dol ;-)

 

Ikke jeg heller, jeg har fått det servert både av besteforeldre og foreldre gjennom barndommen, og matglad som jeg er likte jeg det godt.

 

Det hender jeg kjøper en liten kabaret i ferskvaredisken på min lokale Meny-butikk :ph34r:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...