Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Jeg må si det selv. Jeg synes jeg jeg har gjort en ganske utmerket innsats for fellesskapet i dag! Det har vært ganske utmattende, men jeg tror det er håp for Åpen forum. Jeg må be om fri noen timer så jeg kan sove litt. Håper noen tar ansvar for nattskiftet! En drømmetråd kan kanskje passe? Så da vet dere i alle fall hvor jeg har blitt av. Et av folka gjort rede for. God natt!

Haha, knall innsats tonie! :D Og forbiledlig gjennomført under nick - I love it!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • slabbedask

    14

  • TulleKoppen

    14

Hvilket forum har du opprettet bruker på (svar evt på PM)? Nysgjerrig på hva som finnes, men gidder ikke lete rundt :P.

 

Kvinneguiden er i alle fall upersonlig!

Jeg har prøvd meg på samme sted som cilie, og syns problemstillinger og svar er litt grunne, evt litt "umodne"? Gjetter jeg ville funnet meg bedre tilrette om jeg var 15 år yngre... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg på samme sted som cilie, og syns problemstillinger og svar er litt grunne, evt litt "umodne"? Gjetter jeg ville funnet meg bedre tilrette om jeg var 15 år yngre... :P

 

Husker jeg leste litt på Kvinneguiden før jeg giftet meg, for ca. 15 år siden, og selv da følte jeg meg eldre enn de fleste der. Leste om bryllupsforberedelser, og husker jeg plukket opp et par tips, men ble himmelfallen over hvordan folk kunne diskutere viktigheten ved detaljer ved matchende invitasjoner, bordkort og meny etc. etc. etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg leste litt på Kvinneguiden før jeg giftet meg, for ca. 15 år siden, og selv da følte jeg meg eldre enn de fleste der. Leste om bryllupsforberedelser, og husker jeg plukket opp et par tips, men ble himmelfallen over hvordan folk kunne diskutere viktigheten ved detaljer ved matchende invitasjoner, bordkort og meny etc. etc. etc. :)

Haha, ja stedet for folk med drømmer - definitivt. Og det gjelder ikke bare for romantiske områder, det gjelder alle tema :P Syns samliv var bittelitt underholdende en kort periode, men gikk tilslutt lei av polarisering og forenkling... Nei, da takker jeg meg heller til doldamene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra at dere er motiverte... men jeg er skeptisk... for hvor er det blitt av Medister-Magda?

 

Mener du Hønse-Magda, eller Medister-Lovisa?

Anonymous poster hash: ffcc4...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som velger slike nick er i alle fall ikke helt blottet for selvinnsikt  :)

Hei!

 

Det er sant, derfor svarer jeg begge, det er bedre med ei sur kjerring og en slabbedask enn en  løgner/sjalu/manipulerende person (alt det siste har elementer av løgn i seg), det er kun de siste jeg ikke tåler.

 

Sur merker jeg sjelden at noen er, før det "smeller" dvs blir oppstyr, da ser man jo opp og lurer på hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... nå synes jeg dere leker med ilden! Vi ønsker vel ikke julemedistertyttebærinnlegg!

Hehe, nei det skal være stillere enn det har vært i det siste før jeg savner disse innleggene ja. Likevel har tiden på dol lært meg at de er som Grevinnen og hovmesteren - dukker opp i tradisjon tro til tross for at de ikke er spesielt morsomme hehe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det skal være stillere enn det har vært i det siste før jeg savner disse innleggene ja. Likevel har tiden på dol lært meg at de er som Grevinnen og hovmesteren - dukker opp i tradisjon tro til tross for at de ikke er spesielt morsomme hehe... :P

God parallell det med Grevinnen og hovmesteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det selv. Jeg synes jeg jeg har gjort en ganske utmerket innsats for fellesskapet i dag! Det har vært ganske utmattende, men jeg tror det er håp for Åpen forum. Jeg må be om fri noen timer så jeg kan sove litt. Håper noen tar ansvar for nattskiftet! En drømmetråd kan kanskje passe? Så da vet dere i alle fall hvor jeg har blitt av. Et av folka gjort rede for. God natt!

Det var deg vel unt med en god natts søvn, men jeg forventer at du tar ditt ansvar og fyller deler av turnusen i ukene som kommer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mener du Hønse-Magda, eller Medister-Lovisa?

Anonymous poster hash: ffcc4...fab

 

 

Hum, var det sånn det var... men jeg må si det er mer smell i Medister-Magda... blir som Donald Duck. Og Nils (HD) Pils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum, var det sånn det var... men jeg må si det er mer smell i Medister-Magda... blir som Donald Duck. Og Nils (HD) Pils.

 

Medister-Lovisa dukket først opp i Tazte Priv:

 

  • Aah, Du veit at disse skuespillera de kommer til oss folk i indre øst da veit du, for å lære folkemålet av oss, og så hermer de etter oss da veit du, og så byner kanskje vi og herme litegrann etter dem og så blir det en sånn runddans, men hva som er høna og hva som ere egget det mårru ikke spørre meg om, jeg er en enkel mann, jeg kan mine ti bud som jeg pleier å si til a Medister-lovisa, nedpå slakteriet der: Det står mangt og mye i den hellige skrift, men si meg det, skarre ikke være sånn at en far ska få lov til å klemme sin egen sønn? Klemme'n og si at jeg elsker deg, guttungen min. Selv om pappa kanskje har tatt seg noen øl, og drekki bort hele lønningspåsan. Selve påsan, altså, er bytta bort med øl.

 

http://no.wikiquote.org/wiki/Tazte_priv#Om_j.C3.B8der

Anonymous poster hash: 200fe...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Medister-Lovisa dukket først opp i Tazte Priv:

 

  • Aah, Du veit at disse skuespillera de kommer til oss folk i indre øst da veit du, for å lære folkemålet av oss, og så hermer de etter oss da veit du, og så byner kanskje vi og herme litegrann etter dem og så blir det en sånn runddans, men hva som er høna og hva som ere egget det mårru ikke spørre meg om, jeg er en enkel mann, jeg kan mine ti bud som jeg pleier å si til a Medister-lovisa, nedpå slakteriet der: Det står mangt og mye i den hellige skrift, men si meg det, skarre ikke være sånn at en far ska få lov til å klemme sin egen sønn? Klemme'n og si at jeg elsker deg, guttungen min. Selv om pappa kanskje har tatt seg noen øl, og drekki bort hele lønningspåsan. Selve påsan, altså, er bytta bort med øl.

 

http://no.wikiquote.org/wiki/Tazte_priv#Om_j.C3.B8der

Anonymous poster hash: 200fe...bcb

 

 

Ahhh, alt har sitt opphav. Men hvor kommer Nils-Pils fra, da? Kanskje han er fremstilt i laboratoriet til Pfizer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deg vel unt med en god natts søvn, men jeg forventer at du tar ditt ansvar og fyller deler av turnusen i ukene som kommer;-)

Hun fikk permisjon av meg i natt slik at hun fikk litt søvn før dagens bidrag :P

Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...