Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Er det det samme som å klage når vi skriver grunnen til at vi bruker mindre fast nick. Det er begrenset hvor mange mailkontoer jeg ønsker å ha. For meg har det blitt en vurdering om jeg skal fortsette å bruke dol eller være anonym.

 

Og dette innlegget var så personlig og avslørende at du bare måtte skrive det anonymt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • påskelilje

    14

  • slabbedask

    14

Og dette innlegget var så personlig og avslørende at du bare måtte skrive det anonymt?

Skal vi blande anonymt nick og fast nick i samme tråd?

Nå føler jeg meg veldig usikker med å bruke fast nick, og det må du bare respektere.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi blande anonymt nick og fast nick i samme tråd?

Nå føler jeg meg veldig usikker med å bruke fast nick, og det må du bare respektere.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Nei, du skal ikke blande fast nick og anonymt nick i samme tråd.

 

Jeg er blitt mye mer tilbakeholden med hva jeg skriver her, og i alle fall hva jeg skriver med fast nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det blitt for få tråder som engasjerer....Det er nesten ukelukkende psykiatri som gjelder her inne nå, og det kan jo være interessant. Men det er alt for lett å tråkke noen på tærne på psykiatri.  Det koster mer enn det smaker, og da lar man det heller være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det blitt for få tråder som engasjerer....Det er nesten ukelukkende psykiatri som gjelder her inne nå, og det kan jo være interessant. Men det er alt for lett å tråkke noen på tærne på psykiatri.  Det koster mer enn det smaker, og da lar man det heller være. 

Enig, er lite tråder utenom psykiatri. Dessverre

Anonymous poster hash: 2132b...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det blitt for få tråder som engasjerer....Det er nesten ukelukkende psykiatri som gjelder her inne nå, og det kan jo være interessant. Men det er alt for lett å tråkke noen på tærne på psykiatri.  Det koster mer enn det smaker, og da lar man det heller være. 

 

Det er ingen som hindrer deg i å starte en ny tråd på Åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt kjedelig her, enig, men det er jo vår skyld. Det er vi som må starte trådene som handler om annet en psykiatri, antar jeg:)

Hva som er kjedelig kan sikkert diskuteres.  Men jeg blir ikke engasjert av så mye av det som foregår her inne for tiden.  Og som sagt:  Jeg føler heller ikke at det er plass til hverdagsprat lenger.  Hele forumet har fått en annen stil etter omleggingen, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldes nok at det er psykiatrifolket som har det største behovet for et forum. De fant seg til rette tvert, mens vi andre har ventet og sett ting an. Det er klart det er plass til det, men noen må føle for å ta litt plass. Hverken du eller jeg er trådstartere, så vi sitter og håper på en ny krise i lagunaheimen, eller noe annet som får opp temperaturen her, men jeg synes vel egentlig ikke vi har noen grunn til å klage. Det er vi selv som må bidra hvis det skal bli noe fart i sakene, og det vil vi ikke. Vi vil bare henge bakpå når andre stiller halsen til disposisjon. Vi er dødskjedelige, Colette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 

Det skyldes nok at det er psykiatrifolket som har det største behovet for et forum. De fant seg til rette tvert, mens vi andre har ventet og sett ting an. Det er klart det er plass til det, men noen må føle for å ta litt plass. Hverken du eller jeg er trådstartere, så vi sitter og håper på en ny krise i lagunaheimen, eller noe annet som får opp temperaturen her, men jeg synes vel egentlig ikke vi har noen grunn til å klage. Det er vi selv som må bidra hvis det skal bli noe fart i sakene, og det vil vi ikke. Vi vil bare henge bakpå når andre stiller halsen til disposisjon. Vi er dødskjedelige, Colette. :)

OK, da.  Men ut i fra gamle dol så innfris ikke mine forventninger lenger ;) Ække så lett å forandre seg, vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke er fornøyd kan du jo bidra litt selv da.

Det kan man selvsagt, men poenget er vel at man mister motivasjonen til å være her inne når man ikke lenger føler seg "hjemme"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man selvsagt, men poenget er vel at man mister motivasjonen til å være her inne når man ikke lenger føler seg "hjemme"..

 

Men syte og klage kan man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er faktisk lov når man føler for det :)

Ja, men det er langt mer konstruktivt å starte en ny tråd hvis du ikke er fornøyd med dagens diskusjoner.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er langt mer konstruktivt å starte en ny tråd hvis du ikke er fornøyd med dagens diskusjoner.

Tøyser du nå? Denne tråden handler om hvorfor det er lite som skjer på DOL for tida, og man diskuterer årsaker til dette - Kan ikke se at det har noen hensikt å lage en ny tråd om det samme ;)  Jeg lager innimellom tråder her inne, men lysten til å gjøre det er laber fordi jeg ikke trives på det nye DOL. Dette handler ikke primært om dagens diskusjoner, men om at DOL-oppsettet ikke ikke appellerer til meg slik som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg det skyldes at DOL har mistet det gamle forumoppsettet.

 

Jeg orker ikke all denne scrollinga og gjentatt sitering av innlegg som tar hele skjermen, og det er umulig å følge tråder og svar-til-meg på en oversiktlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...Må jeg dra opp til kalamiteter på hjemmefronten altså? ;) Joda, mye for en fin tråd :D

Nja, det er nå for galt å be deg dra opp til det, men hvis du har noe gammelt halvgrums på lager du kan dra fram sånn for anledningen, så...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...