Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Skulle ønske du hadde rett i at dol etter omleggingen var populær, men det er kun psykiatriforum som lever nå. P.t er de 10 øverste tråder psykiatri - de andre har ingen aktivitet. Stusselig å kikke innom for oss som ikke hører hjemme på psykiatri når det er sånn.

 

Men så start din egen tråd på Åpent da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • slabbedask

    14

  • TulleKoppen

    14

Skulle ønske du hadde rett i at dol etter omleggingen var populær, men det er kun psykiatriforum som lever nå. P.t er de 10 øverste tråder psykiatri - de andre har ingen aktivitet. Stusselig å kikke innom for oss som ikke hører hjemme på psykiatri når det er sånn.

 

Jeg har aldri ment at DOL etter omleggingen var populær, det jeg snakker om en funksjonaliteten til forumet. Det at disse to tingene ikke henger sammen tenker jeg kommer litt av folk sin smak... dårlige, som sådann.

 

Men ang. det siste der, så ser jeg ikke helt hva du og dere klager over. Det dere egentlig sier, er vel at det er synd det er så få ikke-psykiatri-poster. Men for at det skal bli flere av disse, så nytter det jo ikke å klage, da må det jo postes. Så enten så må klagingen forstås som en slags strategi for å få folk til å poste mer ikke-psykiatrisk, eller så er det bare sutring. I siste tilfelle så er det jo ikke noe å bry seg om for andre. I første tilfelle så er det jo også meningsløst, hvorfor skulle flere poste om man klager over at de ikke poster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så start din egen tråd på Åpent da!

 

Men ang. det siste der, så ser jeg ikke helt hva du og dere klager over. Det dere egentlig sier, er vel at det er synd det er så få ikke-psykiatri-poster. Men for at det skal bli flere av disse, så nytter det jo ikke å klage, da må det jo postes. Så enten så må klagingen forstås som en slags strategi for å få folk til å poste mer ikke-psykiatrisk, eller så er det bare sutring. 

Det er en vond sirkel dette. Dagens oppsett presenterer tråder med siste aktivitet øverst, og siden det er så stor overvekt av psykiatriforumbrukere her inne nå dyttes tråder med andre tema fort langt ned (evt til side to) allerede samme dag som de er postet. Jeg har postet flere ganger, men ser at dette skjer hver gang. Det samme opplever andre, som fører til at det tar det lenger tid mellom man er innom, som igjen fører til at ikke-psykiatritråder havner enda lenger bak etc. Jeg sier ikke at det er psykiatriforumbrukere sin feil, jeg sier at det er oppsettets svakhet.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vond sirkel dette. Dagens oppsett presenterer tråder med siste aktivitet øverst, og siden det er så stor overvekt av psykiatriforumbrukere her inne nå dyttes tråder med andre tema fort langt ned (evt til side to) allerede samme dag som de er postet. 

 

Men hellan dussen da. Det er bare å gå direkte inn på Åpent så slipper du å forholde deg til psykiatri-postene.

 

http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/8-%C3%A5pent-forum/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør altså være en vekting av typer innlegger til fordel for ikke-psykiatri...

 

Ja, for all del... det vi trenger på et helsenettsted er jo en prioritering av innlegg om gardiner og sjokoladetemperaturer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bør altså være en vekting av typer innlegger til fordel for ikke-psykiatri...

 

Ja, for all del... det vi trenger på et helsenettsted er jo en prioritering av innlegg om gardiner og sjokoladetemperaturer...

 

*knegg*

 

Ellers har det vært lite svigermor- og innvandrings-diskusjoner i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør altså være en vekting av typer innlegger til fordel for ikke-psykiatri...

 

Ja, for all del... det vi trenger på et helsenettsted er jo en prioritering av innlegg om gardiner og sjokoladetemperaturer...

Mulig forumet har akkurat de brukere de ønsker nå, ser ikke bort fra det. For meg blir det imidlertid ikke så interessant å være her, og det forbeholder jeg meg retten til å si så lenge jeg føler for det.

 

Det er forøvrig nok av eksempler å vise til av uinteressante tråder både på psykiatri og andre fora om dagen, dersom man ønsker å latterliggjøre noen. Det var ikke min hensikt, så jeg tar heller natta enn å diskutere konkrete tråder. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite vits i å gjøre det siden det knapt er brukere der. Jeg er ikke en av de som digger å diskutere med meg selv.

 

Kan ikke se at du har startet en eneste tråd på Åpent i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

 

Ellers har det vært lite svigermor- og innvandrings-diskusjoner i det siste.

 

Haha... innvandrings-"diskusjonene" forsvant med Sør (som dro med seg sitt alter-ego nordogned). Problemer med svigermor løste seg på annet vis:

 

goddag-svigermor-farvel-svigermor_182702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig nok av eksempler å vise til av uinteressante tråder både på psykiatri og andre fora om dagen, dersom man ønsker å latterliggjøre noen. Det var ikke min hensikt, så jeg tar heller natta enn å diskutere konkrete tråder. 

 

Det var ikke hensikten å latterliggjøre, men det er jo faktisk slike tråder (som nevnt) som fenger av ikke-psykiatri...

 

Du nevner at det er mange uinteressante tråder på psykiatri - mener du at man skal nedprioritere disse fordi du mener de er uinteressante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner at det er mange uinteressante tråder på psykiatri - mener du at man skal nedprioritere disse fordi du mener de er uinteressante?

Jeg mener at slik forumets oppsett etter omleggingen fungerer, får psykiatrforumet for stor plass for at dol blir et interessant sted å være for de som vel diskutere andre tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at slik forumets oppsett etter omleggingen fungerer, får psykiatrforumet for stor plass for at dol blir et interessant sted å være for de som vel diskutere andre tema.

Jeg er veldig lite interessert i det meste på psykiatriforum så jeg har valgt at innlegg der ikke kommer med på Nye innlegg-lista mi. :) Praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig lite interessert i det meste på psykiatriforum så jeg har valgt at innlegg der ikke kommer med på Nye innlegg-lista mi. :) Praktisk.

Da skjer det sannelig ikke mye på Nye-innlegg-lista di vil jeg tro... ;) Dessuten er det ett og annet interessant innlegg på Psykiatri innimellom også - mange av psykiatribrukerne poster jo alt de skriver - også det som ikke er psykiatri - på psykiatri.

 

Tror egentlig jeg snart er på veg vekk herfra jeg - hvilke andre forum er dere dolere på? Har dere samme nick andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjer det sannelig ikke mye på Nye-innlegg-lista di vil jeg tro... ;) Dessuten er det ett og annet interessant innlegg på Psykiatri innimellom også - mange av psykiatribrukerne poster jo alt de skriver - også det som ikke er psykiatri - på psykiatri.

 

Tror egentlig jeg snart er på veg vekk herfra jeg - hvilke andre forum er dere dolere på? Har dere samme nick andre steder?

Jeg orker ikke engasjere meg på et nytt forum. Fortsetter vel halvhjertet å henge rundt på DOL. Kjedelig - en epoke tok slutt ved omleggingen i vår :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lite interessert i det meste på psykiatriforum så jeg har valgt at innlegg der ikke kommer med på Nye innlegg-lista mi. :) Praktisk.

Det var jo litt lurt. Skal prøve det. Men som Kayia sier, så er det jo en del av innleggene på psykiatri som er interessante, som ikke nødvendigvis har med psykiatri å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke engasjere meg på et nytt forum. Fortsetter vel halvhjertet å henge rundt på DOL. Kjedelig - en epoke tok slutt ved omleggingen i vår :-(

Enig i at en epoke ble avsluttet med omleggingen. Kjekket meg og sa at jeg nå fikk mye fritid, men har for første gang opprettet bruker på et annet forum. Siden jeg ikke "kjenner" folk der har jeg egentlig to steder uten "kjente" nå hehe - like langt mao. Syns vi skal forflytte oss i flokk til et godt forum - har du tips om noen? Kvinneguiden var litt... vel barnslig kanskje, kjenner ikke adre jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt lurt. Skal prøve det. Men som Kayia sier, så er det jo en del av innleggene på psykiatri som er interessante, som ikke nødvendigvis har med psykiatri å gjøre.

Om jeg klikker på forum får jeg de nyeste 10 innleggene uansett, om jeg så klikker på Nye innlegg får jeg fra de fora jeg har valgt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at en epoke ble avsluttet med omleggingen. Kjekket meg og sa at jeg nå fikk mye fritid, men har for første gang opprettet bruker på et annet forum. Siden jeg ikke "kjenner" folk der har jeg egentlig to steder uten "kjente" nå hehe - like langt mao. Syns vi skal forflytte oss i flokk til et godt forum - har du tips om noen? Kvinneguiden var litt... vel barnslig kanskje, kjenner ikke adre jeg...

 

På kvinneguiden er det jo bare trolling om baroner, mafian og rimi gullårer på kvelds- og nattestid.

Anonymous poster hash: d57e0...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...