Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • påskelilje

    14

  • slabbedask

    14

Det er stille som i graven her!

Ja, etter omleggingen, er det stille her.Det er mye scrolling, og vanskligere å følge en skikkelig debatt enn før. Forumet her er blitt akkurat slik andre forum er, så da spres de kansje rundt.

Ihvertfall når det gjelder åpent forum.

 

Og, det er liksom bare ens egen navle som skal diskuteres, og når 2 store "profiler" er utestengt, så blir det slik.

Kontroversielle temaer som : 30 - 40 nye asylmottak må etableres p.g.a. den store pågangen av asylsøkere (Eritrea denne gang), diskuteres ikke lenger.

Hvem har rett i Syria, Israel vs Palestina, shia muslimer vs sunni musimer, det hele er blitt ord som bare flyter forbi når Dagsrevyen går. Antall drepte, næ, vi husker det ikke dagen etterpå engang. 

 

Det diskuteres heller ikke romfolk som blir bedt om å flytte på seg, tiggere rundt omkring, kommuner som ikke vil ta imot asylanter som er klarert for vår land.

De fleste her inne, er enige i at Frp sin politikk ikke går an, og leirene for de rødgrønne og de borgerlige er som ellers i samfunnen 50/50.

 

Så derfor suser humla videre, med stadig færre debattanter her inne.

Man kan kansje si at dol er blir veldig politisk korrekt, eller blasert som resten av samfunnet?

Anonymous poster hash: a239c...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omleggingen resulterte i meget redusert interesse for forumet. scrolling, visuelt støy, uoversiktlig- you name it.

 

Jeg går fremdeles innom DOL i blant- og har redusert min lesetid her med 98%. Svarer omtrent bare på innlegg som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å stikke innom her innimellom en stund før omleggingen etter mange år "borte", og det som slo meg da var at 85% psykriatrii, 10% av den evigvarende diskusjonen/kranglingen mellom de som nå er utestengt, og 5 % hverdagslige spørsmål. Så tilbakegangen av aktiviteten var tydelig også før endringen.

Feks. før var det masse aktivitet på småbarn, men nå har jo "ingen" småbarn her lenge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og, det er liksom bare ens egen navle som skal diskuteres, og når 2 store "profiler" er utestengt, så blir det slik.

Kontroversielle temaer som : 30 - 40 nye asylmottak må etableres p.g.a. den store pågangen av asylsøkere (Eritrea denne gang)

 

Dette er galskap. Forhåpentligvis stoppes dette av den nye regjeringen.

Anonymous poster hash: 200fe...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er galskap. Forhåpentligvis stoppes dette av den nye regjeringen. Anonymous poster hash: 200fe...bcb

De kan nok ikke det. Det er ikke vi som nasjon som bestemmer dette. På sikt, så blir dette vår undergang.

Etnisk norske produserer ikke nok barn, og det kommer flere og flere som ikke kan leve i fred i sine opprinnelige hjemland.

Om de klarer å leve i fred her, sånn etter at det er tomt for olje, og vi skal klare oss uten, ja det gjenstår å se.

Det har alltid vært, og vil alltid være konflikter i mange land.

På sikt vil konfliktene bli flyttet, og en dag er det oss det angår.

Anonymous poster hash: a239c...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan nok ikke det. Det er ikke vi som nasjon som bestemmer dette.

 

Selvfølgelig er de vi som nasjon som bestemmer dette. Når det er sagt, jeg ser ganske negativt på fremtiden. Den rød-grønne regjeringen har allerede klart å bruke opp oljefondet på fremtidige forplikter som følge av innvandringen. 

Anonymous poster hash: 200fe...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er de vi som nasjon som bestemmer dette. Når det er sagt, jeg ser ganske negativt på fremtiden. Den rød-grønne regjeringen har allerede klart å bruke opp oljefondet på fremtidige forplikter som følge av innvandringen.  Anonymous poster hash: 200fe...bcb

Google litt om asylsøkere og internasjonale forpliktelser, så endrer du nok syn på denne saken.

Ifølge Hegnar er ikke hele oljefondet bundet opp, men rundt 900 milliarder er knytt opp til de som allerde er her.

Nå er det ikke mest det økonomiske jeg frykter, men strid innad i vår lille land.

At sunnier og shiaer ikke tolerer hverandre er allmenn kjent. Hvorfor skal de klare å leve i fred når de bor i Norge da?

Alle disse som nå kommer til Norge fra Eritrea. Hva med de som blir igjen der nede? Er det "trøbbelmakerne" vi får hit? Eller er alle de "slemme" igjen i Eritrea?

Borgerkrigen i Syria. Hvem er de gode og hvem er de onde der nede?

Jeg er mere usikker enn noengang på hvem jeg håper på vil "vinne".

Jeg visste ikke at de hadde det så forferdelig i Syria at de vil ta livet av store deler av befolkningen sin, og så flytte hele landet tilbake til tiden f.kr.

Jeg frykter for fremtiden for lille Norge ja, og da tenker jeg ikke på alle de "snille" som allerede er her, men den økende strømmen av "ukjente" som ønsker seg hit.

Anonymous poster hash: a239c...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google litt om asylsøkere og internasjonale forpliktelser, så endrer du nok syn på denne saken.

 

 

Vi er forsatt et selvstendig rike, og avgjør fortsatt selv dette. Det er vi helt nødt til hvis vi skal overleve. Og du burde frykte økonomien. Velferdssaten er på sotteseng, og kommer til å være død om max 20-30 år. Og da kan du VIRKELIG begynne å frykte strid innad i vårt lille land. Opptøyene i Sverige er bare en liten forsmak på hva vi har i vente.

Anonymous poster hash: 200fe...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er forsatt et selvstendig rike, og avgjør fortsatt selv dette. Det er vi helt nødt til hvis vi skal overleve. Og du burde frykte økonomien. Velferdssaten er på sotteseng, og kommer til å være død om max 20-30 år. Og da kan du VIRKELIG begynne å frykte strid innad i vårt lille land. Opptøyene i Sverige er bare en liten forsmak på hva vi har i vente.

Anonymous poster hash: 200fe...bcb

 

 

Det var da voldsomt til apokalyptiske spådommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker att de asylsøkerne som trenger beskyttelse er kvinner, homofile, kristne og ateister. Men hvem kommer? Den allmektige muslimske mannen... Blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så klarte man å starte en innvandringsdebatt også i denne tråden. 

 

Dette er en av grunnene til at jeg ikke gidder å skrive mye på DOL lenger. Bare psykiatri og innvandringsdebatter blir for ensformig for meg i alle fall. 



Anonymous poster hash: eded6...237
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og så klarte man å starte en innvandringsdebatt også i denne tråden. 

 

Dette er en av grunnene til at jeg ikke gidder å skrive mye på DOL lenger. Bare psykiatri og innvandringsdebatter blir for ensformig for meg i alle fall. 

 

yawning-is-contagious04.jpg

Anonymous poster hash: ffcc4...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

 

Og så klarte man å starte en innvandringsdebatt også i denne tråden. 

 

Dette er en av grunnene til at jeg ikke gidder å skrive mye på DOL lenger. Bare psykiatri og innvandringsdebatter blir for ensformig for meg i alle fall. 

 

Så start din egen tråd da (men ikke forvent svar når du poster som anonym)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så start din egen tråd da (men ikke forvent svar når du poster som anonym)!

 

 

Alle er jo anonyme, både de med nick og de uten. 

Anonymous poster hash: 2132b...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke delta i diskusjoner der jeg har null oversikt over hvem jeg snakker med. Anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker.

Når folk ikke gidder å lage et nick man kan forholde seg til, så gidder jeg ikke dole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...