Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes også at gamle dol var unikt, og jeg synes det er synd at vi ikke lenger har det gamle oppsettet. Men jeg tenker at vi risikerer å kaste babyen ut med badevannet om vi ikke får det nye oppsettet til å fungere. Det er jo fortsatt ganske mange ok mennesker her inne, så jeg kunne ønske at vi mobiliserte litt mer for å ta vare på det positive vi hadde.

 

Merker jeg blir glad for alle initiativ som tas; da morsan startet en tråd om persienner tidligere i dag, så endte jeg opp med å begynne å lete etter persienner på 40 cm på ulike nettsider. Synes i grunnen det sier litt om at jeg savner også de banale trådene ;-)

 

Jeg synes også at gamle dol var unikt, og jeg synes det er synd at vi ikke lenger har det gamle oppsettet. Men jeg tenker at vi risikerer å kaste babyen ut med badevannet om vi ikke får det nye oppsettet til å fungere. Det er jo fortsatt ganske mange ok mennesker her inne, så jeg kunne ønske at vi mobiliserte litt mer for å ta vare på det positive vi hadde.

 

Merker jeg blir glad for alle initiativ som tas; da morsan startet en tråd om persienner tidligere i dag, så endte jeg opp med å begynne å lete etter persienner på 40 cm på ulike nettsider. Synes i grunnen det sier litt om at jeg savner også de banale trådene ;-)

Jeg prøver også å titte innom hver dag, og gjør virkelig en innsats for å prøve å venne meg til dette  - ikke gitt helt opp ennå. Blir aldri det samme som før, men jeg antar jeg ikke kommer til å slutte helt å være her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • slabbedask

    14

  • TulleKoppen

    14

Hvis man kan være på andre fora enn her som har samme oppsett, hvorfor kan man ikke være her pga oppsettet??

Jeg har bare sporadisk vært innom andre foraer med samme oppsettet som her, men aldri følt meg helt "hjemme", så DOL er det eneste stedet som har greid å holde på meg i mange år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle DOL kommer ikke tilbake uansett hvor mye du klager. Kanskje du trives bedre sammen med menigheten på skyggeforumet?

Jeg svarte i en tråd her inne, og ser det som viktig at man svarer ærlig - noe jeg har gjort :)

 

Det er ikke særlig mer aktivitet på skyggeforumet, så jeg er mer her enn der.

 

Det var forøvrig voldsomt til slenging med geipen på deg i denne tråden da ;) Føler nesten ikke det er jeg som klager mest heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Togli.

 

Har forsøkt og forsøker venne meg til dette- men ærlig talt, det bare korte turer innom. Blir så lei visuelt støy, rot og scrolling. Dette er ikke å være negativ. Det er et svar på hvorfor feks jeg ikke er her så mye lengre (som svar på hvor det blir av folka- som TS spør om)

 

Ønsker du noe positivt? ja, det som er positivt er at mange har frigjort mange timer til andre ting enn DOL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vennet meg til nye dol, og er her mye mindre enn før eller nesten ingenting.  For meg har det vært en fordel med dol å kunne bruke forskjellige nick og det savner jeg.  Det er noen uker siden jeg var innom sist uten at det har vært bevisst.  Jeg har bare ikke hatt lyst, eller ikke kommet på det.  Har ikke tatt noen spesielle bestemmelser om jeg fortsetter eller ikke, men jeg må trives med det.



Anonymous poster hash: afa0a...e20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom her daglig, men skriver mye mindre enn før. Er som mange andre her blitt mer forsiktig med hva jeg skriver (det er sikkert også noe positivt i det) - men da blir det jo litt gråere og mindre spennende enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicket kler deg ;)

Hei!

 

Nicket kler vedkommende så godt at jeg av og til tenker skal jeg lese svaret eller tenke meg frem til det mulige svaret selv? :-) Det er i vertfall noe forutsigbart med det negative..enten det er sur kjerring eller slabbedask eller andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nicket kler vedkommende så godt at jeg av og til tenker skal jeg lese svaret eller tenke meg frem til det mulige svaret selv? :-) Det er i vertfall noe forutsigbart med det negative..enten det er sur kjerring eller slabbedask eller andre :-)

 

Nå er du bare frekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nicket kler vedkommende så godt at jeg av og til tenker skal jeg lese svaret eller tenke meg frem til det mulige svaret selv? :-) Det er i vertfall noe forutsigbart med det negative..enten det er sur kjerring eller slabbedask eller andre :-)

Jeg prøver å la være å fnise nå - vil helst ikke støte noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nicket kler vedkommende så godt at jeg av og til tenker skal jeg lese svaret eller tenke meg frem til det mulige svaret selv? :-) Det er i vertfall noe forutsigbart med det negative..enten det er sur kjerring eller slabbedask eller andre :-)

De som velger slike nick er i alle fall ikke helt blottet for selvinnsikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som velger slike nick er i alle fall ikke helt blottet for selvinnsikt  :)

 

Hva skjer her? Gadd ikke lese det over. Ville bare si at slabbedasken er kul. Ikke noe vondt om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med seg så mye av det slabbedasken har skrevet, annet i denne tråden. Godt mulig han er kul. Madelenemie snakker også om Sur kjerring, og det var mest henne jeg siktet til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med seg så mye av det slabbedasken har skrevet, annet i denne tråden. Godt mulig han er kul. Madelenemie snakker også om Sur kjerring, og det var mest henne jeg siktet til:)

 

Jeg tror "sur kjerring" er et troll.

Anonymous poster hash: d57e0...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med seg så mye av det slabbedasken har skrevet, annet i denne tråden. Godt mulig han er kul. Madelenemie snakker også om Sur kjerring, og det var mest henne jeg siktet til:)

 

"Sur kjerring" virker til å ha valgt sitt nick med omhu, men "slabbedasken" oppfatter jeg som en person som har en viss selvironi, kanskje litt sarkasme og. Mulig jeg tar feil, om begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest gjennom hele tråden. Det virker som flesteparten savner det gamle interfacet, og mener det er det som gjorde DOL bra. Dette må jeg si meg dypt uenig i. Det gamle interfacet var helt rævva, virket som noe en fjortiss hadde satt opp i storefri. Dette forumet som er i bruk nå, er et profesjonelt utviklet forum som er veldig populært. Det er helt sant at man ikke får disse "forgreiningene", men det syns jeg faktisk er bra - der det gamle var et festlokale hvor man hadde grupper som pratet om hvert sitt etter "talen", så er dette en strukturert diskusjonsarena hvor én prater av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest gjennom hele tråden. Det virker som flesteparten savner det gamle interfacet, og mener det er det som gjorde DOL bra. Dette må jeg si meg dypt uenig i. Det gamle interfacet var helt rævva, virket som noe en fjortiss hadde satt opp i storefri. Dette forumet som er i bruk nå, er et profesjonelt utviklet forum som er veldig populært. Det er helt sant at man ikke får disse "forgreiningene", men det syns jeg faktisk er bra - der det gamle var et festlokale hvor man hadde grupper som pratet om hvert sitt etter "talen", så er dette en strukturert diskusjonsarena hvor én prater av gangen.

Skulle ønske du hadde rett i at dol etter omleggingen var populær, men det er kun psykiatriforum som lever nå. P.t er de 10 øverste tråder psykiatri - de andre har ingen aktivitet. Stusselig å kikke innom for oss som ikke hører hjemme på psykiatri når det er sånn.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...