Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Tøyser du nå? 

 

Selvfølgelig tøyser jeg ikke. Hvis temaene ikke appelerer til deg kan du ganske enkelt starte en ny tråd om noe du ønsker å diskutere.

 

 

Jeg lager innimellom tråder her inne, men lysten til å gjøre det er laber fordi jeg ikke trives på det nye DOL. Dette handler ikke primært om dagens diskusjoner, men om at DOL-oppsettet ikke ikke appellerer til meg slik som før.

 

 

Vel, det nye oppsettet hindrer deg ikke å syte og klage ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • slabbedask

    14

  • TulleKoppen

    14

Selvfølgelig tøyser jeg ikke. Hvis temaene ikke appelerer til deg kan du ganske enkelt starte en ny tråd om noe du ønsker å diskutere.

 

 

 

Vel, det nye oppsettet hindrer deg ikke å syte og klage ihvertfall.

Nicket kler deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du bekrefter at du ikke har noe fornuftig å komme med.

Jeg tror jeg har forklart meg godt nok, så jeg kan ikke se at jeg har noe nytt å komme med?

 

Igjen: Jeg savner gamle DOL med det gamle oppsettet fordi det var enklere å delta i diskusjoner uten å måtte scrolle for mye, samt at jeg synes dette oppsettet ligner altfor mye på "alle andre" foraer og det fører nok til at endel velger å være andre steder enn her. Gamle DOL var "unikt" med sitt oppsett, og det var også derfor jeg trivdes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har forklart meg godt nok, så jeg kan ikke se at jeg har noe nytt å komme med?

 

Igjen: Jeg savner gamle DOL med det gamle oppsettet fordi det var enklere å delta i diskusjoner uten å måtte scrolle for mye, samt at jeg synes dette oppsettet ligner altfor mye på "alle andre" foraer og det fører nok til at endel velger å være andre steder enn her. Gamle DOL var "unikt" med sitt oppsett, og det var også derfor jeg trivdes der.

Støttes!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har forklart meg godt nok, så jeg kan ikke se at jeg har noe nytt å komme med?

 

Igjen: Jeg savner gamle DOL med det gamle oppsettet fordi det var enklere å delta i diskusjoner uten å måtte scrolle for mye, samt at jeg synes dette oppsettet ligner altfor mye på "alle andre" foraer og det fører nok til at endel velger å være andre steder enn her. Gamle DOL var "unikt" med sitt oppsett, og det var også derfor jeg trivdes der.

Jeg synes også at gamle dol var unikt, og jeg synes det er synd at vi ikke lenger har det gamle oppsettet. Men jeg tenker at vi risikerer å kaste babyen ut med badevannet om vi ikke får det nye oppsettet til å fungere. Det er jo fortsatt ganske mange ok mennesker her inne, så jeg kunne ønske at vi mobiliserte litt mer for å ta vare på det positive vi hadde.

 

Merker jeg blir glad for alle initiativ som tas; da morsan startet en tråd om persienner tidligere i dag, så endte jeg opp med å begynne å lete etter persienner på 40 cm på ulike nettsider. Synes i grunnen det sier litt om at jeg savner også de banale trådene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker at vi risikerer å kaste babyen ut med badevannet om vi ikke får det nye oppsettet til å fungere. Det er jo fortsatt ganske mange ok mennesker her inne, så jeg kunne ønske at vi mobiliserte litt mer for å ta vare på det positive vi hadde.

 

 

Enig! Vi må bli flinkere til å ta vare på - og videreutvikle - det som er igjen av det positive ved DOL. Det nytter vel ikke lenger å syte over at det nye oppsettet er mindre egnet til mange typer diskusjoner - det gamle kommer neppe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har forklart meg godt nok, så jeg kan ikke se at jeg har noe nytt å komme med?

 

Igjen: Jeg savner gamle DOL med det gamle oppsettet fordi det var enklere å delta i diskusjoner uten å måtte scrolle for mye, samt at jeg synes dette oppsettet ligner altfor mye på "alle andre" foraer og det fører nok til at endel velger å være andre steder enn her. Gamle DOL var "unikt" med sitt oppsett, og det var også derfor jeg trivdes der.

 

Gamle DOL kommer ikke tilbake uansett hvor mye du klager. Kanskje du trives bedre sammen med menigheten på skyggeforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på et maken forum som er mye større enn dol og et som er mye mindre og det minste er å foretrekke.  Mye lettere å følge med når det er færre mennesker og ingen anonyme. Det er heller ikke anonyme på det store forumet jeg er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på et maken forum som er mye større enn dol og et som er mye mindre og det minste er å foretrekke.  Mye lettere å følge med når det er færre mennesker og ingen anonyme. Det er heller ikke anonyme på det store forumet jeg er på.

Jeg synes det er litt rart at du har behov for å uttrykke negativitet i forhold til dol gang på gang - samtidig som du fortsatt henger her inne. Hvorfor ikke forsøke å bidra til å gjøre dol bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamle DOL kommer ikke tilbake uansett hvor mye du klager. Kanskje du trives bedre sammen med menigheten på skyggeforumet?

Det er ikke noe mer action der, men det vet du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klaget på annet at for mange skriver anonymt.  Jeg leser her men av en eller annen grunn har jeg ikke særlig lyst til å skrive noe når jeg ikke vet hvem jeg skriver med. 

 

Jeg skjønner veldig godt at noen vil skrive anonym på psykiatri og samliv, men at folk må skrive anonymt på åpent synes jeg er merkelig.  Og det synes jeg på gamle dol også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke er med i noen menighet slipper de nok inn andre også. Jaha, da er du vel muligens ikke den jeg har trodd du er. Hun har blitt utvist så mange ganger at hun kjenner forholdene godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del synes jeg at en ting som er positivt med nye dol, er at man får opp alle svarene i en tråd på en gang (bortsett fra at man må bla for å komme til neste side).

På gamle dol var det vel slik at man måtte klikke på hvert enkelt svar for å kunne lese det (jeg begynner visst å glemme litt av hvordan gamle dol var også ;-) Sånn sett er det mer oversiktlig nå, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Vi må bli flinkere til å ta vare på - og videreutvikle - det som er igjen av det positive ved DOL. Det nytter vel ikke lenger å syte over at det nye oppsettet er mindre egnet til mange typer diskusjoner - det gamle kommer neppe tilbake.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ytret deg negativt om syting og klaging, Togli? Nå får du straffen din. Skam deg! Her syter vi ikke, nei. :)

Nei, huff... jeg skjønner jeg bør stille meg i skammekroken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...