Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


BrukerErAnonym

Anbefalte innlegg

Så start din egen tråd da (men ikke forvent svar når du poster som anonym)!

Start din egen tråd da vel? eh, vedkommende svarte jo på hovedspørsmålet i denne tråden.

Anonymous poster hash: 89293...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    27

  • Kayia

    17

  • påskelilje

    14

  • slabbedask

    14

Hvorfor jeg ikke er så mye på DOL lenger? Fordi før var forumoppsettet veldig bra, lett å følge med på og oversiktlig. Da var det lettere å være aktiv her.  Slik det er nå er det veldig tungvint og jeg bruker lenger tid enn tidligere på å orientere meg, så nå er jeg innom kanskje månedlig (om så ofte) leser litt, men så logger jeg bare ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor bruker ikke du nick?

 

Hvorfor skulle jeg det?

 

Det er da ingen tvang til at jeg skal gjøre det her, så da gjør jeg det ikke

Anonymous poster hash: 2132b...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke delta i diskusjoner der jeg har null oversikt over hvem jeg snakker med. Anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker, anonymbruker.

Når folk ikke gidder å lage et nick man kan forholde seg til, så gidder jeg ikke dole. 

 

Jeg er helt enig med nick her.  Man vet ingen ting om anonyme nick så hvordan skal man klare å svare uten å vite noe om bakgrunnen til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med nick her.  Man vet ingen ting om anonyme nick så hvordan skal man klare å svare uten å vite noe om bakgrunnen til folk.

Enig. Det er vanskelig å holde oversikt over hvem anomym som svarer.

En periode var det noen som laget en liten signatur i farger neders slik at det ble litt som gamle dol. Det syns jeg hjalp noe.

 

- Liker signaturer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med nick her.  Man vet ingen ting om anonyme nick så hvordan skal man klare å svare uten å vite noe om bakgrunnen til folk.

På gamle dol kunne du skifte nick etter en stund så du kunne få gamle tråder adskilt med nye, men nå vil de gamle innleggene få samme nicket når du skifter så alt du skriver med nick vil følge med deg. Det kan bli litt for mye informasjon samlet i løpet av flere år.

 

Jeg liker heller ikke dette med anonyme nick, men håper de kan gjøre noe med grunnen til at vi bruker mindre fast nick.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser nok mer en det jeg svarer. Ofte har folk skrevet det jeg hadde tenkt å skrive, så da ser jeg ikke poenget i å svare. Synes også det er interresant å lese hva andre svarer uten at jeg svarer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På gamle dol kunne du skifte nick etter en stund så du kunne få gamle tråder adskilt med nye, men nå vil de gamle innleggene få samme nicket når du skifter så alt du skriver med nick vil følge med deg. Det kan bli litt for mye informasjon samlet i løpet av flere år.

 

Jeg liker heller ikke dette med anonyme nick, men håper de kan gjøre noe med grunnen til at vi bruker mindre fast nick.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

 

Det er veldig sant! Etter flere år på dol har man "røpet" veldig mye om seg selv. Man er lettere gjenkjennelig etterhver. Selv om det er få som gidder å lese gjennom alle tråder til en person opp i gjennom årene, så er det noen. Og der er en fare for å bli gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På gamle dol kunne du skifte nick etter en stund så du kunne få gamle tråder adskilt med nye, men nå vil de gamle innleggene få samme nicket når du skifter så alt du skriver med nick vil følge med deg. Det kan bli litt for mye informasjon samlet i løpet av flere år.

 

Jeg liker heller ikke dette med anonyme nick, men håper de kan gjøre noe med grunnen til at vi bruker mindre fast nick.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

 

 

Enig med deg i dette her ja

Anonymous poster hash: 2132b...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sant! Etter flere år på dol har man "røpet" veldig mye om seg selv. Man er lettere gjenkjennelig etterhver. Selv om det er få som gidder å lese gjennom alle tråder til en person opp i gjennom årene, så er det noen. Og der er en fare for å bli gjenkjent.

Jeg tror heller ikke det er så mange som gidder å lese gjennom alle trådene, men hvis noen får mistanke om hvem det er så er det lett å søke på nick og få alle innleggene på rekke og rad. Dette er en problemstilling som er tatt opp en del nå, og jeg reagerer på at det ikke er respons å få fra admin.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

 

Hvorfor skulle jeg det?

 

Fordi det ellers er helt umulig å holde oversikten over hvem som svarer hva.

Endret av christensen1365381166
Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

Jeg tror heller ikke det er så mange som gidder å lese gjennom alle trådene, men hvis noen får mistanke om hvem det er så er det lett å søke på nick og få alle innleggene på rekke og rad. Dette er en problemstilling som er tatt opp en del nå, og jeg reagerer på at det ikke er respons å få fra admin.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

 

Og hva er problemet så lenge du ikke skriver noe veldig personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er problemet så lenge du ikke skriver noe veldig personlig?

Det er ting fra psykiatri jeg ikke ønsker de som kjenner meg skal vite.

Vi er forskjellige. For noen betyr det ingenting å bli gjenkjent mens for andre kan det være en krise.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke det er så mange som gidder å lese gjennom alle trådene, men hvis noen får mistanke om hvem det er så er det lett å søke på nick og få alle innleggene på rekke og rad. Dette er en problemstilling som er tatt opp en del nå, og jeg reagerer på at det ikke er respons å få fra admin.Anonymous poster hash: 668d8...aff

Og hvorfor skal dette være så mye verre på "nye dol" enn det gamle oppsettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skal dette være så mye verre på "nye dol" enn det gamle oppsettet?

Og hvorfor skal dette være så mye verre på "nye dol" enn det gamle oppsettet?

Hvis du leser lenger oppe så står det der. Når du skiftet nick på gamle dol, så beholdt de gamle innleggene det gamle nicket, men hvis du skifter nå så vil også de gamle innleggene få det nye nicket. Søker du da på nick så får du alt opp. Du har ikke lenger anledning til å skifte identitet uten å registrere deg med ny adresse. Derfor ønsker jeg nå å begrense hva jeg skriver med fast nick.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

Det er ting fra psykiatri jeg ikke ønsker de som kjenner meg skal vite.

Vi er forskjellige. For noen betyr det ingenting å bli gjenkjent mens for andre kan det være en krise.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

 

Denne tråden handler da ikke om psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stille som i graven her!

 Ja det er det,men så synes jeg det gamle DOL var bedre. Synes det har blitt vanskelig og det blir mere scrolling,en går rett å slett lei fortere enn før hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler da ikke om psykiatri.

Jeg svarte bare hvorfor jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, og har begrenset bruken av fast nick. Vi kan ikke bruke et nick på psykiatri og et annet på åpent.

Anonymous poster hash: 668d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange som har etterlyst informasjon og argumenter for dette fra DOL-ledelsen, men de vil ikke gi oss svar. Vi sa i vår at det trolig kom til å bli mindre aktivitet og økt bruk av anonyme nick, og det ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...