Gå til innhold

Jeg blir så trist..


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke sur når noen motsier meg, jeg verdsetter en konstruktiv diskusjon. Jeg blir irritert når noen setter meg i bås og tror jeg mener noe annet enn jeg gjør.

F.eks hvis jeg stiller et spørsmål, og det blir sablet ned med "du er gal som spør om dette".

Eller hvis noen gjør seg opp en forutinntatt mening om det jeg sier.

Jeg har allerede sagt at jeg respekterer Frosken, selv om jeg irriterte meg over forutinntatthet.

Men du kan være ganske bastant til tider, også meninger om folk med diagnoser du ikke vet noe om. Det virker som du mener det du sier er rett, det er ikke alltid det skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du kan være ganske bastant til tider, også meninger om folk med diagnoser du ikke vet noe om. Det virker som du mener det du sier er rett, det er ikke alltid det skjønner du.

Ok. Beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man kan være barnslig på flere (ulike) måter.

Ja, og dere er like mye barnslige som meg. Dere prøver å oppdra men, men tror heller dere burde oppdra dere selv. Jeg er ikke som en 5åring, folk som krangler derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og dere er like mye barnslige som meg. Dere prøver å oppdra men, men tror heller dere burde oppdra dere selv. Jeg er ikke som en 5åring, folk som krangler derimot..

 

Ja, du har forsåvidt et poeng der. Men la oss si det slik at vi kan lære noe av hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...