Gå til innhold

Hvordan går det (vekt)?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg så ivrig på tråden med å gå ned noen kilo i høst for en drøy måned siden. Startvekt 73,9 kilo. Var da i gang med trening, men så ble jeg syk og treningen stoppet helt opp. Har så vidt fått begynt å gå tur igjen et par ganger, men ellers har det vært stillstand når det gjelder aktivitet.

 

Veide meg i dag, og vekta viste 73,3 kilo - så jeg har faktisk gått ned 600 g disse ukene. Prøver å spise litt mindre porsjoner, og så blir det mindre vin/øl nå i forhold til i sommer. Hadde vært supert om jeg hadde klart å gå ned en kilo i måneden fremover!

 

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blæh... De 1,5-2 kiloene jeg la på meg i sommer har ikke tenkt å forsvinne igjen ser det ut til. Jaja, jeg gidder egentlig ikke bry meg kjenner jeg. :) Prøver å spise sunt og røre på meg så kroppen har det bra i alle fall og jeg er helt normalvektig så det er ikke noe å stresse med heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver stadig å gå ned, men klarer ikke.  Jeg er av de sultne, spiser ikke godis og ikke søtt og prøver å spise reint kjøtt og grønnsaker og ikke så mye karbo.  Jeg har gått ned litt da, men ikke nok,  Veier akkurat det samme som deg, Påskelilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...