Gå til innhold

Å teste ut "rare tanker"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vel ocd da, det kan være virkelig ille det. Håper du får hjelp :)

Joda, har jo hjelp, bare det at jeg ikke er noen enkel person å hjelpe. Er redd for at jeg blir sånn resten av livet. Jeg er så veldig skiftende, plutselig er jeg veldig positiv og kan redde denne verden, i det neste minuttet glir jeg ned i mørket igjen. Det kommer tanker hele tiden om at noen ser hva jeg skriver her, alt på tv handler om meg, alle misliker meg og jeg har angst. Plutselig er jeg i hundre igjen. Har vært sånn i snart en uke nå, eller det startet nok egentlig litt tidligere. Men jeg blir verre merker jeg, har legetime neste uke, må prøve å holde skuta gående til da. Jeg er sikker på at det skjer flere katastrofer snart, sitter bare og venter og vet ikke hva jeg kan gjøre.

Anonymous poster hash: c43a3...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Joda, har jo hjelp, bare det at jeg ikke er noen enkel person å hjelpe. Er redd for at jeg blir sånn resten av livet. Jeg er så veldig skiftende, plutselig er jeg veldig positiv og kan redde denne verden, i det neste minuttet glir jeg ned i mørket igjen. Det kommer tanker hele tiden om at noen ser hva jeg skriver her, alt på tv handler om meg, alle misliker meg og jeg har angst. Plutselig er jeg i hundre igjen. Har vært sånn i snart en uke nå, eller det startet nok egentlig litt tidligere. Men jeg blir verre merker jeg, har legetime neste uke, må prøve å holde skuta gående til da. Jeg er sikker på at det skjer flere katastrofer snart, sitter bare og venter og vet ikke hva jeg kan gjøre.

Anonymous poster hash: c43a3...55d

 

OCD er heftige saker det, har hatt det selv og det er utrolig energikrevende. Håper legen forstår deg og at du kan få rett hjelp, når du svinger sånn tenkte jeg på noe affektivt. Men vet ikke jeg.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...