Gå til innhold

Trening uke 39


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Forrige uke ble det 3 økter på helsestudio. 2 med personlig trener. Nå har jeg bare en igjen med han og etter det skal jeg ikke bruke han mer på en stund. Nå blir det heretter bare å trene på egenhånd og det har jeg planer om å være flink til. Synes det er gøy å kjenne at formen bli bedre og det gjør ingenting at kroppen blir fastere og finere heller. Hva med dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble en veldig amputert uke treningsmessig siden jeg har vært ute å reist. Formen er forøvrig bra, har gått ned litt i vekt siden jeg la om trenninga.

 

Mandag: Kampsport 1 time formtrening (+1 time undervisning)

 

Onsdag: Kampsport 1 time partrening, 75 min bakkekamp. 1 time gåtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftige dager i heimen? ;)

 

Selv om det går heftig for seg i sengehalmen pleier jeg ikkje å ta med den slags her. Skjønt sex styrker sikkert kondisen og forbrenner masse kalorier det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink og har 17 treninger siste 3 uker. Noen dager i en storby nå resulterte i + over 2 kg. Fett..... Har fått en diett av min pt nå, så nå må jeg skjerpe kostholdet. Fortsatt mulig å bli fornøyd til julesesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ble en veldig amputert uke treningsmessig siden jeg har vært ute å reist. Formen er forøvrig bra, har gått ned litt i vekt siden jeg la om trenninga.

 

Mandag: Kampsport 1 time formtrening (+1 time undervisning)

 

Onsdag: Kampsport 1 time partrening, 75 min bakkekamp. 1 time gåtur.

Ikke så aller verst da. Bedre enn ingenting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har vært flink og har 17 treninger siste 3 uker. Noen dager i en storby nå resulterte i + over 2 kg. Fett..... Har fått en diett av min pt nå, så nå må jeg skjerpe kostholdet. Fortsatt mulig å bli fornøyd til julesesongen :)

Dette er jo kjempebra :-) Jeg skal ikke ned i vekt. Jeg har verken gått opp eller ned siden jeg begynte å trene, men holdt meg stabil. Har ingenting å miste, men synes likevel treninga gir meg en penere kropp og det har jeg ingenting i mot, selv om det ikke er derfor jeg trener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så aller verst da. Bedre enn ingenting :-)

 

Takk :)

 

Foresten så synes madammen at det er usexy at pondusen har krympet.. hun prøver å fore meg med kake og greier nå, legger ut sjokoladeplater rundt omkring i leiligheten som lokkemat :D

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Takk :)

 

Foresten så synes madammen at det er usexy at pondusen har krympet.. hun prøver å fore meg med kake og greier nå, legger ut sjokoladeplater rundt omkring i leiligheten som lokkemat :D

Oj, det hadde ikke vært meg :-) Ja ja, hver sin smak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hadde ikke vært meg :-) Ja ja, hver sin smak :-)

 

Er visst litt chunky eller legolas-tynn som gjelder for henne. Får ikke lov å være imellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Er visst litt chunky eller legolas-tynn som gjelder for henne. Får ikke lov å være imellom ;)

Er det to personer som heter det? Vet ikke hva det betyr jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to personer som heter det? Vet ikke hva det betyr jeg :-)

 

 

Chunky er vel et engelsk ord for lubben?

 

Legolas er han her:  Han er en alv i Ringenes Herre-universet.

lord-of-the-rings-ii-legolas-red-sun-490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to personer som heter det? Vet ikke hva det betyr jeg :-)

Chunky betyr bare at det er litt å ta i, Legolas er en alv spilt av Orlando Bloom i ringenes herre filmen.

 

(oops det kom det et annet svar akkurat mens jeg postet)

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo kjempebra :-) Jeg skal ikke ned i vekt. Jeg har verken gått opp eller ned siden jeg begynte å trene, men holdt meg stabil. Har ingenting å miste, men synes likevel treninga gir meg en penere kropp og det har jeg ingenting i mot, selv om det ikke er derfor jeg trener :-)

Åh, ønsker meg ditt perspektiv! Bør vel fokusere mer på hvor godt det er for hodet i det minste. Og hvor ille det hadde vært uten treningen... Ikke bare kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39, jeg får vel etterrapportere den og da siden dere er så flinke:

 

24/9 - 30 min løpetur/geocaching før jobb

25/9 - 50 min gåtur i raskt tempo før seinvakt

26/9 - 45 min gange/jogging før jobb

28/9 - 30 min rolig gåtur

29/9 - 30 min rolig gåtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Uke 39, jeg får vel etterrapportere den og da siden dere er så flinke:

 

24/9 - 30 min løpetur/geocaching før jobb

25/9 - 50 min gåtur i raskt tempo før seinvakt

26/9 - 45 min gange/jogging før jobb

28/9 - 30 min rolig gåtur

29/9 - 30 min rolig gåtur

Veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...