Gå til innhold

Er det min feil at jeg reagerer som jeg gjør?

Gjest

Anbefalte innlegg

Har du prøvd truxal, den hjelper meg når jeg er syk og har det veldig vondt. Jeg blir ikke trett av den heller hvis jeg tar 15-30 mg. Nå tar jeg 75mg om kvelden for å få sove, men sover dårlig uansett.

Mener truxal er bedre enn sobril siden du ikke blir avhengig av den. Jeg skadet meg mye før når jeg fikk det sånn, nå tar jeg truxal, virker ikke dette, prøver jeg å få kontakt med en behandler. Dette gjør at jeg ikke har skadet meg på veldig mange år. Bare et forslag, ikke bra å takle smerte sånn som du gjør nå.

Truxal tror jeg aldr jeg har prøvd. Slik du skriver det så høres det ut til å være et bedre alternativ enn sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nycora

7

• FGT

4

Selvskading er ikke en nødvendig del av livet, mener nå jeg.

Jeg vet det. Men det er ikke så mye som før, da det nesten var daglig i mange år. Nå er det bare litt innimellom når følelsene bli for vonde og vanskelige. Jeg har vært bra i 1/2 år og da hadde jeg ikke engang behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...