cathlin Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg mister av og til eller relativt ofte følelsen i armene når jeg løper ute. Skjer gradvis samtidig som jeg blir kald. Det går veldig tregt å bevege fingrene og tar ganske lang tid før armene er normale igjen etterpå. Er det noe jeg gjør feil, beveger feil? Får også ofte vondt i magen når jeg løper som jeg ikke vet hva kommer av. 0 Siter
Kjetil1234 Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Arm og skulderstilling? Tipper pectoralis minor klemmer ned over nervene og arteriene som går ut i armen din. Mange har dette problemet. I tillegg til å stabilisere skulderbladene, bør du sørge for at armen ikke henger for langt bak kroppen. http://treningogrehab.no/stabilisering-skulderbladene/ Magesmertene kan være alt mulig, men om det kun skjer når du løper så kan det hende at diafragma (pustemuskelen din) er overanspent. Vanskelig å si noe ytterligere uten å ha sett på deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.