Gå til innhold

Apati


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hei!

Min psykiater sier er samme når voksen.

 

bare forskjell i språkutvikling :-)

 

Kaksje riktig, men jeg tror ikke det, men jeg er ikke fagperson :-)

Er ikke fagperson heller så kan ikke si så mye om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    24

  • Madelenemie

    17

  • ISW

    5

  • slabbedask

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hei!

 

:)

 

Hvor gammel er sønnen din?

Han er 20 år nå og klarer seg ganske bra faktisk, er så glad for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg ser liten grunn til å anstrenge seg for å gi gode svar til noen som skriver her om fjernhealing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder du dette med sykdom eller blir man litt apatisk på denne årstiden?

Trøtt og lei?

 

Synes mange sier de er sliten for tiden, da kan det vel være pga årstiden og mørket som er nå?

 

Er du sliten for tiden?

Hei!

 

Jeg tror at mange strever med årstiden høsten /vinteren av naturlige grunner.

 

Lite lys gir mindre D vit, mange må bruke lyslamper, feks må to leger jeg kjenner ha lyslamper pga av høstmørke.

Jeg merker lite på sånt, men jeg tar tran og gleder meg over dempet belysning og mindre mas :-)

 

Det er fordeler og ulemper, selv om det er mindre lys har høsten den fordelen at det er ganske stabilt klima, ganske mye dunkel belysning og vi tenner mye lys inn hver kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser liten grunn til å anstrenge seg for å gi gode svar til noen som skriver her om fjernhealing.

Så det var galt, det viser vel hvor lukket psykiatrien er. Det må være lov å prøve andre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror at mange strever med årstiden høsten /vinteren av naturlige grunner.

 

Lite lys gir mindre D vit, mange må bruke lyslamper, feks må to leger jeg kjenner ha lyslamper pga av høstmørke.

Jeg merker lite på sånt, men jeg tar tran og gleder meg over dempet belysning og mindre mas :-)

 

Det er fordeler og ulemper, selv om det er mindre lys har høsten den fordelen at det er ganske stabilt klima, ganske mye dunkel belysning og vi tenner mye lys inn hver kveld. 

Takk, ja det er vel en naturlig forklaring på det, er bare så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Så det var galt, det viser vel hvor lukket psykiatrien er. Det må være lov å prøve andre løsninger.

Du må gjerne prøve andre løsninger, og det er ditt valg.

 

Man da må du skrive om det på forum for alternativ/udokumentert medisin og ikke har på psykiatriforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne prøve andre løsninger, og det er ditt valg.

 

Man da må du skrive om det på forum for alternativ/udokumentert medisin og ikke har på psykiatriforumet.

Åja sånn å forstå, det er greit det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne prøve andre løsninger, og det er ditt valg.

 

Man da må du skrive om det på forum for alternativ/udokumentert medisin og ikke har på psykiatriforumet.

 

Det jeg synes er jævlig, er måten disse tjenestene markedsfører seg på.

 

Jeg har som økonom/arbeidsgiver sett det mange ganger. Folk havner i økonomisk ruin fordi de betaler 29 kr/minuttet til denne typen tjenester i den tro at det hjelper.

 

Som lege har vel du også sett det utallige ganger. At mennesker takker nei til virksom medisin fordi de tyr til slike udokumenterte ting, og av den grunn både blir syke og fattige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er jævlig, er måten disse tjenestene markedsfører seg på.

 

Jeg har som økonom/arbeidsgiver sett det mange ganger. Folk havner i økonomisk ruin fordi de betaler 29 kr/minuttet til denne typen tjenester i den tro at det hjelper.

 

Som lege har vel du også sett det utallige ganger. At mennesker takker nei til virksom medisin fordi de tyr til slike udokumenterte ting, og av den grunn både blir syke og fattige.

Det får være opp til enhver. Det er jo bare rett å rimelig å skille healing/alternativ medisin fra psykiatri slik det ligger an i dag. Men en gang i fremtiden tror jeg de vil samarbeide, det finnes seriøse folk innen alternativ medisin og. Ikke bare de du betaler dyrt for å ringe til. Denne tråden kan bare slettes siden det er nevnt healing her, er vel som å banne i kirka. Uff a meg :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...